Αυτοί είναι, αυτούς στηρίζει ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι συναδέλφων!!!

Μιλάμε βέβαια για το ΠΣΧΕΜ και τον πρόεδρό του, που για μια ακόμα φορά δεν είπε λέξη για τις πραγματικές ανάγκες του κλάδου. Που για μια ακόμα φορά αναμάσησε την ίδια «τσίχλα» περί ανυπαρξίας ελέγχων στα αλλοδαπά οχήματα, περί άλλων χωρών που έχουν φτάσει να έχουν δεκάδες φορές μεγαλύτερους στόλους!!! Περισσότερα »

Ανακοίνωση – Κάλεσμα διαμαρτυρίας στο Υπ. Μεταφορών

Συνάδελφε, Η ανάπτυξη για τον κλάδο μας έχει ήδη έρθει, για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Για τον αυτοαπασχολούμενο ανάπτυξη σημαίνει εντατικοποίηση με ασφυκτικές συμβάσεις από τις εταιρίες, και πολύ μικρότερο μεροκάματο. Περισσότερα »

Καταγγελία για την άρνηση του Υπουργείου να μας δεχτεί.

Το Σωματείο μας αφού έδωσε αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους του Υπουργείου, προχώρησε σε καταγγελία για την απαράδεκτη άρνηση να δεχτούν τους εκπροσώπους των αυτοαπασχολούμενων φορτηγατζήδων. Περισσότερα »

Δες πόσα σου μένουν πραγματικά το μήνα μετά τους φόρους και τα τέλη!!!

Συνάδελφοι, έχετε σκεφτεί που μας οδηγεί η βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τις επιλογές της ΕΕ και του παγκόσμιου κεφαλαίου??? Περισσότερα »

Πρόστιμα για την αδήλωτη εργασία

Στη διαβούλευση τέθηκε το νομοσχέδιο για την «αρχιτεκτονική» των προστίμων για την αδήλωτη εργασία. Η ισχύς του ξεκινά μετά την έκδοση και σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Πρόκειται για το νομοσχέδιο «Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας. Ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων, Επιτροπεία ασυνόδευτων ανηλίκων και άλλες διατάξεις» Περισσότερα »

Αυτοί είναι, αυτούς στηρίζει ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι συναδέλφων!!!

Μιλάμε βέβαια για το ΠΣΧΕΜ και τον πρόεδρό του, που για μια ακόμα φορά δεν είπε λέξη για τις πραγματικές ανάγκες του κλάδου. Που για μια ακόμα φορά αναμάσησε την ίδια «τσίχλα» περί ανυπαρξίας ελέγχων στα αλλοδαπά οχήματα,  περί άλλων χωρών που έχουν φτάσει να έχουν δεκάδες φορές μεγαλύτερους στόλους!!!

Βέβαια δεν έχει ακούσει τίποτα για τους πτωχευμένους αυτοαπασχολούμενους ο κ. Σκουλικίδης, γιατί ασχολείται μόνο με τις εταιρίες που εκπροσωπεί και έτσι σε συνέντευξή που έδωσε στη «Ναυτεμπορική», ο κ. πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, δεν είπε κουβέντα για τους αυτοαπασχολούμενους φορτηγατζήδες που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν ούτε στην εξασφάλιση του καθημερινού φαγητού της οικογένειάς τους. Δεν είδε πουθενά τις επερχόμενες ηλεκτρονικές κατασχέσεις, δεν είδε ούτε αυτούς που δεν έχουν τη δυνατότητα να διαθέτουν την περίφημη «Οικονομική Επιφάνεια» (αφού χρωστάνε στο Ταμείο, την Εφορία κλπ και αν τολμήσουν να καταθέσουν έστω τα δανικά 9.000 θα τους τα κατασχέσουν), για να αντικαταστήσουν τις Νομαρχιακές Άδειες που έχουν λήξη από τις 31/12/2017 και στην ουσία δεν έχουν δικαίωμα να συνεχίσουν να δουλεύουν, δεν μίλησε πολύ περισσότερο για τους «αιχμάλωτους» συναδέλφους που δεν μπορούν να παραδώσουν τις πινακίδες τους για να κλείσουν βιβλία στην εφορία και να μην αυξάνεται το χρέος τους.

Μίλησε όμως για την ανάγκη «… να διευκολυνθούν τα σχήματα απασχόλησης και τα ωράρια των οδηγών, ώστε να συμβαδίζουν με τα ωράρια της μεταφοράς και να μη δημιουργούν αντιπαραγωγικό κόστος και περιττή γραφειοκρατία…», μιλώντας φυσικά για την αύξηση της εκμετάλλευσης, των εργαζομένων οδηγών από τις εταιρίες που προφανώς εκπροσωπεί.

Ενώ σε άλλο σημείο, προσπαθώντας να απαλλαγεί από τις ευθύνες της υποταγής και της μη αντίδρασης του κλάδου, αφού η τελευταία φορά που αντέδρασε ήταν το 2010 για τον περίφημο νόμο 3887/2010 της «Απελευθέρωσης των Οδικών Μεταφορών», που στην πραγματικότητα απελευθέρωνε το επάγγελμα από τους μικροφορτηγατζήδες και οι κύριοι αυτοί, ξεπούλησαν τον αγώνα και την αγωνία των αυτοαπασχολούμενων αναστέλλοντας την απεργία στις 2 τη νύχτα είπε,  «… Επί χρόνια, κρούουμε τον κώδωνα αλλά εις μάτην! Δοκιμάσαμε και τον δρόμο των απεργιών, δοκιμάσαμε και την οδό των διαβουλεύσεων, αλλά τα πράγματα καθημερινά χειροτερεύουν. Δεν καταλαβαίνουμε πού αποσκοπεί αυτό το σχέδιο στραγγαλισμού …»!!!

Και απροκάλυπτα είπε: «… Δεν χρειάζεται μεγάλη σοφία για να ληφθούν κάποια μέτρα για να κρατήσουν τη μεταφορά όρθια, αλλά και να της δώσουν προοπτική να αναπτυχθεί. Τα προβάλλουμε σε κάθε ευκαιρία σε όλους τους συνομιλητές στην κυβέρνηση και σε φορείς: Ενθάρρυνση και κινητοποίηση για δημιουργία μεγάλων σχημάτων μεταφορικών επιχειρήσεων …»!!!

Αξίζει συνάδελφοι να βγουν κάποια συμπεράσματα όχι μόνο από αυτή τη συνέντευξη αλλά από την συνολική τακτική τους και να καταλάβουμε όλοι το ρόλο που παίζουν και τον τελικό σκοπό τους, που είναι η απαλλαγή των εταιριών τους από τους αυτοαπασχολούμενους.

Κοινοποιήστε