Αυτοί είναι “εκπρόσωποι” των μικρο-φορτηγατζήδων???

Περιδιαβαίνοντας τα μέσα ενημέρωσης βρήκαμε κραυγαλέες περιπτώσεις «συνδικαλιστικής» πρακτικής που σαν βασικό στόχο έχει τη υπεράσπιση των συμφερόντων των εταιριών τους και της «καρέκλας» τους. Σήμερα θα εξετάσουμε τις δύο (2) πρώτες περιπτώσεις «Συνδικα-ληστών». Περισσότερα »

Απαγόρευση φορτοεκφόρτωσης για φορτηγά σε όλη σχεδόν την ΑΘΗΝΑ!!!

Επειδή είναι πολλοί οι συνάδελφο που ρωτάνε για αυτό το θέμα παραθέτουμε όλη την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, (ΦΕΚ Β’ 2632/2017) για να γίνει κατανοητό από όλους τους συναδέλφους το ζήτημα της απαγόρευσης φορτοεκφόρτωσης στην Αττική με βάση την απόφαση του Περιφερειακοί Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής. (ΑΔΑ: 6Υ6Ξ7Λ7-Κ1Β) Την πρόταση καταψήφισαν μόνο οι Περιφερειακοί Σύµβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ. Ι. Μανουσογιαννάκης, Χρ. Αγγελονίδη, Α. Μπαλού. Το παρακάτω κείμενο είναι αντιγραφή από το δημοσιευμένο πρακτικό της Περιφέρειας. Περισσότερα »

Απαγόρευση διέλευσης από το «ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ» αλλά και το ...«ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ»!!!

Το υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στον καθορισμό και την σήμανση των οδών, που χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες απαγορεύεται η κυκλοφορίας των φορτηγών με το ΦΕΚ Β’ 3769/2017. Το υπουργείο ως δικαιολογία για την απαγόρευση είπε ότι αυτό γίνεται για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, και για να χρυσώσει το χάπι είπε ότι έκανε συγκεκριμένες εξαιρέσεις για τη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Περισσότερα »

Δελτίο Τύπου για την καταστροφική πλημμύρα στην Δυτική Αττική

Η Ομοσπονδία μας εκφράζει με βαθιά θλίψη τα συλλυπητήρια της, στις οικογένειες όλων των θυμάτων της χθεσινής πλημμύρας, που έπληξε τη Μάνδρα, τη Ν. Πέραμο και τη Μαγούλα και ιδιαιτέρως στην οικογένεια του συναδέλφου μας, οδηγού φορτηγού που χάθηκε σ αυτήν, παλεύοντας για το μεροκάματο. Περισσότερα »

Όροι και προϋποθέσεις για προσωρινή ακινησία Φορτηγού Δημοσίας Χρήσης (Φ.Δ.Χ.).

Συνάδελφοι σας κάνουμε γνωστή την Κοινή Υπουργική Απόφαση Φ.10035/2523/131, για ενημέρωση σας σχετικά με το θέμα «Όροι και προϋποθέσεις θέσης σε προσωρινή ακινησία Φορτηγού Δημοσίας Χρήσης (Φ.Δ.Χ.) και Επιβατικού (Ε.Δ.Χ.) οχήματος, κατά το άρθρο 121 του Ν.4199/2013 (Α’ 216)», σχετικής με τους όρους και τις προϋποθέσεις θέσης σε ακινησία Δημοσίας Χρήσης Οχημάτων.

Με την παραπάνω υπουργική απόφαση, ρυθμίζονται θέματα όπως το χρονικό διάστημα της προσωρινής ακινησίας και οι προϋποθέσεις εξαίρεσης ασφάλισης από τον Ο.Α.Ε.Ε.

Από την ανάγνωση των προϋποθέσεων που χρειάζονται για να κατατεθούν οι πινακίδες, μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε ότι και για αυτή την κυβέρνηση δεν υπάρχουν οι αυτοαπασχολούμενοι. Ότι πρόκειται για μια ακόμα επικοινωνιακή φούσκα της κυβέρνησης και βέβαια είναι άλλο ένα δώρο προς τις μεταφορικές εταιρίες για να μπορούν να καταθέτουν τις πινακίδες από τα φορτηγά και άδειες φορτηγών, που δεν θέλουν να βάλουν άμεσα σε κυκλοφορία, περιμένοντας την …ανάπτυξη.

Όσο δε για εμάς τους αυτοαπασχολούμενους, δεν μας προσφέρει τίποτα αφού στην περίπτωση που θέλει κάποιος να σταματήσει να έχει το φορτηγό του ακίνητο, λόγο έλλειψης έργου και να μην πληρώνει φόρους εισοδήματος, επιτηδεύματος, αλληλεγγύης αλλά και τον ΟΑΕΕ αυξάνοντας το χρέος του ή αυτός που του έχουν κλέψει το φορτηγό και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει άλλο, η υπουργική απόφαση δεν του δίνει αυτό το δικαίωμα γιατί δεν θα πρέπει να χρωστάει ή να έχει ρυθμίσει τις οφειλές, πράγμα που σημαίνει να πληρώνει τη ρύθμιση και την τρέχουσα δόση!!!

 Και βέβαια μην ξεχνάμε ότι για να πάρει πίσω τις πινακίδες από το Υπουργείο θα πρέπει να έχεις φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, να μην χρωστάς δηλαδή και να έχεις την οικονομική επιφάνεια που προβλέπει ο νόμος τα γνωστά 9.000 ευρώ στην τράπεζα!!!

Εδώ να πούμε ένα ακόμα σημείο που αποδεικνύει ότι οι αυτοαπασχολούμενοι δεν υπάρχουν ούτε στο νόμο 4199, που αναφέρεται στον τίτλο της ΚΥΑ, στο άρθρο 121 με τίτλο «Προσωρινή ακινησία Φορτηγού Δημόσιας Χρήσης» αναφέρει τα εξής:

Μετά το άρθρο 5 του ν. 3887/2010 (Α΄ 174) προστίθεται άρθρο με αριθμό 5Α, ως εξής:

«Άρθρο 5Α Προσωρινή ακινησία Φορτηγού Δημόσιας Χρήσης

1. Η μεταφορική επιχείρηση μπορεί να θέτει σε προσωρινή ακινησία Φ.Δ.Χ. που διαθέτει. Για το σκοπό αυτόν καταθέτει την άδεια κυκλοφορίας και τις κρατικές πινακίδες του Φ.Δ.Χ. στην αρμόδια υπηρεσία μεταφορών της Περιφέρειας.

Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας ρυθμίζονται θέματα σχετικά με τη διακοπή ασφαλιστικών υποχρεώσεων του μεταφορέα κατά τη διάρκεια της προσωρινής ακινησίας.»

2. Κάτοχοι άδειας άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων διεθνών μεταφορών, οι οποίοι απέκτησαν την άδεια ή το αντίστοιχο πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας λόγω προηγούμενης επαγγελματικής εμπειρίας χωρίς εξετάσεις, σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ. 346/2001 (Α΄ 233) και των προηγούμενων κανονιστικών διατάξεων για το ίδιο θέμα, απαλλάσσονται από τις εξετάσεις για την απόδειξη της επαγγελματικής τους επάρκειας για τη διενέργεια και εθνικών μεταφορών, εφόσον αποδεικνύουν ότι εργάζονταν συνεχώς ως διαχειριστές επιχείρησης διεθνών οδικών μεταφορών εμπορευμάτων κατά τα τελευταία δέκα έτη πριν από τις 4 Δεκεμβρίου 2009. Σε αυτούς η αρμόδια υπηρεσία μεταφορών της Περιφέρειας χορηγεί με αίτησή τους πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας για τις εθνικές και διεθνείς οδικές μεταφορές εμπορευμάτων.»

Διαβάστε προσεκτικά την ΚΥΑ αλλά και όλους αυτούς τους «νόμους» που βγάζουν κατά χιλιάδες, για να διαπιστώσετε ότι δεν υπάρχει ούτε ένα σημείο που να βοηθάει τους αυτοαπασχολούμενους που ως γνωστόν είναι «διαρθρωτικό πρόβλημα» εδώ και πολλά χρόνια για το σύστημα.

Εμείς επισημαίνουμε την ανάγκη της συσπείρωσης όλων των Αυτοαπασχολούμενων στο Σωματείο μας, για να γίνει η φωνή μας δύναμη ανατροπής αυτής της πολιτικής που μας εξαφανίζει, που παλεύει για τα συμφέροντά μας και όχι για τα συμφέροντα των μεγαλοεπιχειρηματιών του κλάδου.

Κοινοποιήστε