Αυτοί είναι “εκπρόσωποι” των μικρο-φορτηγατζήδων???

Περιδιαβαίνοντας τα μέσα ενημέρωσης βρήκαμε κραυγαλέες περιπτώσεις «συνδικαλιστικής» πρακτικής που σαν βασικό στόχο έχει τη υπεράσπιση των συμφερόντων των εταιριών τους και της «καρέκλας» τους. Σήμερα θα εξετάσουμε τις δύο (2) πρώτες περιπτώσεις «Συνδικα-ληστών». Περισσότερα »

Απαγόρευση φορτοεκφόρτωσης για φορτηγά σε όλη σχεδόν την ΑΘΗΝΑ!!!

Επειδή είναι πολλοί οι συνάδελφο που ρωτάνε για αυτό το θέμα παραθέτουμε όλη την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, (ΦΕΚ Β’ 2632/2017) για να γίνει κατανοητό από όλους τους συναδέλφους το ζήτημα της απαγόρευσης φορτοεκφόρτωσης στην Αττική με βάση την απόφαση του Περιφερειακοί Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής. (ΑΔΑ: 6Υ6Ξ7Λ7-Κ1Β) Την πρόταση καταψήφισαν μόνο οι Περιφερειακοί Σύµβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ. Ι. Μανουσογιαννάκης, Χρ. Αγγελονίδη, Α. Μπαλού. Το παρακάτω κείμενο είναι αντιγραφή από το δημοσιευμένο πρακτικό της Περιφέρειας. Περισσότερα »

Απαγόρευση διέλευσης από το «ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ» αλλά και το ...«ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ»!!!

Το υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στον καθορισμό και την σήμανση των οδών, που χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες απαγορεύεται η κυκλοφορίας των φορτηγών με το ΦΕΚ Β’ 3769/2017. Το υπουργείο ως δικαιολογία για την απαγόρευση είπε ότι αυτό γίνεται για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, και για να χρυσώσει το χάπι είπε ότι έκανε συγκεκριμένες εξαιρέσεις για τη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Περισσότερα »

Δελτίο Τύπου για την καταστροφική πλημμύρα στην Δυτική Αττική

Η Ομοσπονδία μας εκφράζει με βαθιά θλίψη τα συλλυπητήρια της, στις οικογένειες όλων των θυμάτων της χθεσινής πλημμύρας, που έπληξε τη Μάνδρα, τη Ν. Πέραμο και τη Μαγούλα και ιδιαιτέρως στην οικογένεια του συναδέλφου μας, οδηγού φορτηγού που χάθηκε σ αυτήν, παλεύοντας για το μεροκάματο. Περισσότερα »

Απαγόρευση κυκλοφορίας των φορτηγών στους παράδρομους, αλλά και στις Παλαιές Εθνικές Οδούς!!!

Την απόφαση εξαναγκασμού μας να πληρώνουμε τα πανάκριβα διόδια στους κατασκευαστές των Εθνικών Οδών με την απαγόρευση να κινούμαστε ακόμα και στις παλιές εθνικές οδούς, αποφάσισε ο κ. Σπίρτζης όταν με απόφαση του μετονομάζει το παράπλευρο οδικό δίκτυο σε …παραλλαγμένο(!!!) περιλαμβάνοντας έτσι και τις Παλαιές Εθνικές Οδούς (Π.Ε.Ο.)

Για παράδειγμα με την απόφαση αυτή, απαγορεύεται να πας το δρομολόγιο Ελευσίνα – Θήβα από την Παλαιά Εθνική Οδό, μήκους περίπου 52 χιλιόμετρων και σε υποχρεώνει να πας από την Νέα Εθμική Οδό, μήκους 115 χιλιομέτρων(!!!), να κάνεις δηλαδή  τα διπλάσια χιλιόμετρα, πληρώνοντας επιπλέον για διόδια 31 ευρώ για 2-3 άξονες ή 44 ευρώ για 4 άξονες (πήγαινε – έλα), συν τα καύσιμα!!!

Δείτε όλη την διαδικασία επιβολής του νέου χαρατσιού και την απόφαση του Σπίρτζη, που πάρθηκε μέσα στο κατακαλόκαιρο!!!

Στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΦΕΚ 27 Μαΐου 2016 ΤΕΥΧΟΣΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 93 (NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4388)

Που αφορά στην: «Κύρωση της Συμφωνίας Εταιρικής Σχέσης και Συνεργασίας μεταξύ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των κρατών – μελών της, αφενός, και της Δημοκρατίας του Ιράκ, αφετέρου με τα αναπόσπαστα σε αυτήν Παραρτήματα 1 έως 4, Προσαρτήματα, Πρωτόκολλα, Σημειώσεις και τη Μονομερή Δήλωση της Ε.Ε. σχετικά με το άρθρο 96 της Συμφωνίας και άλλες διατάξεις.»

Στο δεύτερο Άρθρο με τίτλο:

«Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών – Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Τελών»

Και στην Παράγραφο 8 αναφέρει:

«Η διέλευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο απαγορεύεται για οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, για μηχανήματα έργων, φορτηγών και λοιπές κατηγορίες οχημάτων, όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται εξαιρέσεις από την απαγόρευση του προηγούμενου εδαφίου για ειδικούς λόγους, που αφορούν στην μόνιμη διαμονή του ιδιοκτήτη του οχήματος σε όμορη περιοχή, σε δημότη, σε εκτέλεση δημοσίου ή ιδιωτικού έργου, σε έδρα εγκατάστασης της επιχείρησης, σε ιδιοκτήτες αγροτικής χρήσης οχημάτων και τροχήλατων μηχανημάτων που είναι κύριοι ακινήτου όμορης περιοχής, όταν σε αυτά εξυπηρετούνται αγροτοκτηνοτροφικές δραστηριότητες, σε λεωφορεία ΚΤΕΛ και ρυθμίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για τη λήψη της σχετικής άδειας διέλευσης, των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την υποβολή της αίτησης χορήγησής της, η αρμόδια διεύθυνση του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τη χορήγησή της, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα με τα ανωτέρω.

Έρχεται λοιπόν με το ΦΕΚ 11 Αυγούστου 2016 ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 2481 Στην Υπουργική απόφαση για τον: «Καθορισμός εξαιρέσεων από την απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο», αναφέρει:

«Αφού έλαβε υπόψη του τους νόμους και τις διατάξεις αποφασίζει τις εξαιρέσεις:

  1. Εξαιρούνται της απαγόρευσης της παραγράφου 8 του άρθρου δεύτερου του Ν. 4388/2016 (Α’/93) και επιτρέπεται η διέλευση στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, ήτοι το παραλλαγμένο οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων, όπως: Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου, Π.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών, Π.Ε.Ο. Ελευσίνας – Θήβας (έως Υλίκη), Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ελευθερούπολης, Π.Ε.Ο. Καβάλας – Ξάνθης, Π.Ε.Ο. Ξάνθης – Κομοτηνής, Π.Ε.Ο. Κομοτηνής – Αλεξανδρούπολης, Π.Ε.Ο. Αλεξανδρούπολης – Κήπων, Π.Ε.Ο. Αλεξάνδρειας – Κοζάνης, Π.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ευζώνων, Π.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, Παράπλευρο Α/Δ Π.Α.Θ.Ε., και άλλα, τα οχήματα επαγγελματικής χρήσης, βαρέα οχήματα, για μηχανήματα έργων, φορτηγά και λοιπές κατηγορίες οχημάτων όταν αυτά υπερβαίνουν μικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, ύστερα από χορήγηση σχετικής άδειας διέλευσης. Η άδεια ισχύει για κάθε όχημα ξεχωριστά και αναφέρει τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος (πινακίδα), τα κυβικά, το έτος κυκλοφορίας και την κατηγορία του οχήματος, τον ιδιοκτήτη, το ΑΦΜ του, τη διεύθυνση κατοικίας/έδρας και το τμήμα του παράπλευρου – παραλλαγμένου οδικού δικτύου στο οποίο επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση η κυκλοφορία και ορίζεται από τους δύο πλησιέστερους, στη διεύθυνση κατοικίας/έδρας του ιδιοκτήτη ή στη διεύθυνση του έργου για την περίπτωση γ και δ του παρόντος, κόμβους εισόδου-εξόδου προς τον οδικό άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων. Η άδεια εκδίδεται όταν ο ιδιοκτήτης τους, φυσικό ή νομικό πρόσωπο:

α) είναι μόνιμος κάτοικος δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

  1. Για την απόδειξη του παραπάνω απαιτείται: βεβαίωση δήμου ότι ο δήμος είναι όμορος και βεβαίωση μόνιμης κατοικίας.

  2. Η άδεια διέλευσης έχει ισχύ τέσσερα (4) έτη και πριν την παρέλευση της ισχύος της δύναται να ανανεώνεται με την εκ νέου προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Η αίτηση για ανανέωση κατατίθεται με ποινή απαραδέκτου το τελευταίο δίμηνο πριν τη λήξη της άδειας.

β) είναι δημότης δήμου που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

  1. Για την απόδειξη του παραπάνω απαιτείται σχετική βεβαίωση από τον οικείο δήμο στην οποία να αναφέρεται ότι ο δήμος είναι όμορος με τον υπόψιν άξονα και σχετική βεβαίωση για το ότι ο ιδιοκτήτης είναι δημότης.

  2. Η άδεια διέλευσης έχει ισχύ τέσσερα (4) έτη και πριν την παρέλευση της ισχύος της δύναται να ανανεώνεται με την εκ νέου προσκόμιση των δικαιολογητικών. Η αίτηση για ανανέωση κατατίθεται με ποινή απαραδέκτου το τελευταίο δίμηνο πριν τη λήξη της άδειας.

γ) εκτελεί δημόσιο έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

  1. Για την απόδειξη του παραπάνω γεγονότος απαιτείται η προσκόμιση της σύμβασης με την αναθέτουσα αρχή του έργου και έγγραφο επικυρωμένο από την αναθέτουσα αρχή, στο οποίο θα αναφέρονται τα στοιχεία κυκλοφορίας των οχημάτων και μηχανημάτων που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση του έργου καθώς και η χρονική διάρκεια χρήσης τους με βάση το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου και το είδος των εργασιών.

  2. Η άδεια διέλευσης έχει ισχύ ίση με τη διάρκεια ολοκλήρωσης των εργασιών σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου.

δ) εκτελεί ιδιωτικό έργο σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

  1. Για την απόδειξη του παραπάνω γεγονότος απαιτείται η προσκόμιση δημοσίου εγγράφου σχετικού με το έργο όπως άδεια δόμησης.

ii Η άδεια διέλευσης έχει ισχύ ίση με τη διάρκεια ολοκλήρωσης των εργασιών σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης του έργου, όπως προκύπτει από την άδεια δόμησης.

ε) έχει την έδρα της επιχείρησης σε δήμο που είναι όμορος του οδικού άξονα για την διέλευση του οποίου απαιτείται καταβολή τέλους διοδίων (εφάπτονται ή τέμνονται τα όρια του δήμου με τον οδικό άξονα).

  1. Για την απόδειξη του παραπάνω γεγονότος απαιτείται αντίγραφο εντύπου Ε1 και καταστατικό της επιχείρησης από το οποίο προκύπτει η έδρα.

  2. Η άδεια διέλευσης έχει ισχύ τέσσερα (4) έτη και πριν την παρέλευση της ισχύος της δύναται να ανανεώνεται με την εκ νέου προσκόμιση των δικαιολογητικών. Η αίτηση για ανανέωση κατατίθεται με ποινή απαραδέκτου το τελευταίο δίμηνο πριν τη λήξη της άδειας.

Και στο τέλος καθορίζει τα πρόστιμα για την παράβαση

  1. Οι παραβάσεις διαπιστώνονται από τα αρμόδια όργανα (Τροχαία ή/ και μικτά κλιμάκια ελέγχου) και επιβάλλονται διοικητικά πρόστιμα κατ’ αναλογία της παραγράφου 1α του άρθρου 4Α του Ν. 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α’), και συγκεκριμένα: στον ιδιοκτήτη χίλια (1000) ευρώ και στον οδηγό χίλια (1000) ευρώ. Τα πρόστιμα καταβάλλονται επιτόπου. Σε αντίθετη περίπτωση και μέχρι απόδειξης καταβολής του προστίμου, το όχημα ακινητοποιείται.

  1. Τα πρόστιμα καταβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α’), όπως ισχύει.

  2. Εντός μηνός από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας τυχόν διοικητικά πρόστιμα που έχουν επιβληθεί διαγράφονται με την προσκόμιση άδειας διέλευσης.

  3. Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 9 Αυγούστου 2016

Ο Υπουργός

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

Κοινοποιήστε