Αυτοί είναι “εκπρόσωποι” των μικρο-φορτηγατζήδων???

Περιδιαβαίνοντας τα μέσα ενημέρωσης βρήκαμε κραυγαλέες περιπτώσεις «συνδικαλιστικής» πρακτικής που σαν βασικό στόχο έχει τη υπεράσπιση των συμφερόντων των εταιριών τους και της «καρέκλας» τους. Σήμερα θα εξετάσουμε τις δύο (2) πρώτες περιπτώσεις «Συνδικα-ληστών». Περισσότερα »

Απαγόρευση φορτοεκφόρτωσης για φορτηγά σε όλη σχεδόν την ΑΘΗΝΑ!!!

Επειδή είναι πολλοί οι συνάδελφο που ρωτάνε για αυτό το θέμα παραθέτουμε όλη την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, (ΦΕΚ Β’ 2632/2017) για να γίνει κατανοητό από όλους τους συναδέλφους το ζήτημα της απαγόρευσης φορτοεκφόρτωσης στην Αττική με βάση την απόφαση του Περιφερειακοί Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής. (ΑΔΑ: 6Υ6Ξ7Λ7-Κ1Β) Την πρόταση καταψήφισαν μόνο οι Περιφερειακοί Σύµβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ. Ι. Μανουσογιαννάκης, Χρ. Αγγελονίδη, Α. Μπαλού. Το παρακάτω κείμενο είναι αντιγραφή από το δημοσιευμένο πρακτικό της Περιφέρειας. Περισσότερα »

Απαγόρευση διέλευσης από το «ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ» αλλά και το ...«ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ»!!!

Το υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στον καθορισμό και την σήμανση των οδών, που χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες απαγορεύεται η κυκλοφορίας των φορτηγών με το ΦΕΚ Β’ 3769/2017. Το υπουργείο ως δικαιολογία για την απαγόρευση είπε ότι αυτό γίνεται για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, και για να χρυσώσει το χάπι είπε ότι έκανε συγκεκριμένες εξαιρέσεις για τη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Περισσότερα »

Δελτίο Τύπου για την καταστροφική πλημμύρα στην Δυτική Αττική

Η Ομοσπονδία μας εκφράζει με βαθιά θλίψη τα συλλυπητήρια της, στις οικογένειες όλων των θυμάτων της χθεσινής πλημμύρας, που έπληξε τη Μάνδρα, τη Ν. Πέραμο και τη Μαγούλα και ιδιαιτέρως στην οικογένεια του συναδέλφου μας, οδηγού φορτηγού που χάθηκε σ αυτήν, παλεύοντας για το μεροκάματο. Περισσότερα »

Μεθοδεύουν μεγάλο χαράτσι για τα διόδια, αντί για κατάργηση τους

Με «τυρί» τα «αναλογικά διόδια», τίθενται υπό αυστηρό έλεγχο όλα τα οχήματα προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι δεν θα ξεφεύγει τίποτα από το δόκανο των διοδίων, χαράτσι που, όπως όλα δείχνουν, η κυβέρνηση μεθοδεύει από πάνω και την επέκτασή του! Η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που ψηφίστηκε χτες από τους βουλευτές των κομμάτων της κυβέρνησης και καθιερώνει ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης πληρωμής του χαρατσιού, δεν χωράει αμφιβολίες για το πού το πάνε…

Πλήρης συστηματοποίηση του απαράδεκτου χαρατσώματος…

Προβλέπεται η σύσταση Υπηρεσίας Οδικών Τελών που θα ανήκει στο υπουργείο Μεταφορών. Στην Υπηρεσία αυτή θα «υπάγεται το σύνολο του οδικού δικτύου της χώρας» και θα έχει αντικείμενό της «την ανάπτυξη και λειτουργία Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών, παρακολούθησης και χρέωσης τελών διοδίων οχημάτων». Χαρακτηρίζεται «καινοτόμος εφαρμογή εποπτείας του αντικειμένου για ολόκληρη τη χώρα», καθώς η Υπηρεσία, με πρόσχημα την εφαρμογή των «αναλογικών διοδίων», θα είναι υπεύθυνη για «την ανάπτυξη και λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης, καταγραφής και επεξεργασίας κυκλοφοριακών φόρτων», καταγράφοντας δηλαδή ό,τι κινείται στους αυτοκινητόδρομους.

Η Υπηρεσία θα διαχειρίζεται το «κέντρο παρακολούθησης διοδίων» που θα συσταθεί, θα θέσει τις προδιαγραφές «υποχρεωτικής εφαρμογής για ενιαία ηλεκτρονικά, αναλογικά διόδια, σε όλο το οδικό δίκτυο», ενώ «θα αναπτύξει τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Μητρώου Παροχών Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Τηλεδιοδίων (ΕΥΤ)», που ήδη έχει συσταθεί στο υπουργείο αλλά είναι ανενεργό.

Οι σταθμοί διοδίων με τη σημερινή τους μορφή σταδιακά θα καταργηθούν. Η εν λόγω Υπηρεσία θα γνωμοδοτεί στον υπουργό «για τα σημεία ανέγερσης και λειτουργίας σταθμών στο οδικό δίκτυο και σε εισόδους της χώρας». Ο υπουργός θα είναι ο αποκλειστικός αρμόδιος για «το ύψος των τελών ανά κατηγορία οχήματος και ανά διανυόμενο χιλιόμετρο ή χρονική περίοδο χρήσης».

Προβλέπεται ακόμα η εφαρμογή «προπληρωμένης κάρτας διόδου για τη χρήση του συνόλου του εθνικού οδικού δικτύου ή τμήματός του». Θα τοποθετείται στο αυτοκίνητο είτε ως αυτοκόλλητο ή κάτι άλλο και θα ελέγχεται κάθε κίνηση του οχήματος.

Ακόμα, ορίζεται η απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο των φορτηγών, βαρέων οχημάτων κ.ά.

Η τροπολογία κατατέθηκε κατά την προσφιλή πλέον τακτική της κυβέρνησης σε άσχετο νομοσχέδιο, για την ακρίβεια σε διακρατική συμφωνία και ήταν… ως συνήθως, εκπρόθεσμη. Η δικαιολογία του αρμόδιου υπουργού, Χρ. Σπίρτζη, ήταν πως πρόκειται για «κατεπείγουσα ρύθμιση καθώς χάνονται έσοδα»…

ΝΔ και Ένωση Κεντρώων καταψήφισαν το νομοσχέδιο, λόγω των προσλήψεων που θα είναι «δικά μας παιδιά» (σ.σ. της κυβέρνησης), όπως εκτίμησαν, στη νέα Υπηρεσία. ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι ψήφισαν «παρών», ενώ η ΧΑ δήλωσε …«απούσα». Το ΚΚΕ κατήγγειλε τη διαδικασία, ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας, την οποία καταψήφισε, και απαίτησε την πλήρη κατάργηση του χαρατσιού των διοδίων.