Καταγγελία για την άρνηση του Υπουργείου να μας δεχτεί.

Το Σωματείο μας αφού έδωσε αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους του Υπουργείου, προχώρησε σε καταγγελία για την απαράδεκτη άρνηση να δεχτούν τους εκπροσώπους των αυτοαπασχολούμενων φορτηγατζήδων. Περισσότερα »

Δες πόσα σου μένουν πραγματικά το μήνα μετά τους φόρους και τα τέλη!!!

Συνάδελφοι, έχετε σκεφτεί που μας οδηγεί η βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τις επιλογές της ΕΕ και του παγκόσμιου κεφαλαίου??? Περισσότερα »

Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή, για τους αυτοαπασχολούμενους αυτοκινητιστές

Ερώτηση για τις οφειλές που έχουν στο ασφαλιστικό ταμείο και τη μεταβίβαση ή κατάθεση της άδειας για τους αυτοαπασχολούμενους ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης (ΦΔΧ) και Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (ΕΔΧ) κατέθεσαν προς την υπουργό Εργασίας οι βουλευτές του ΚΚΕ Περισσότερα »

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Γενικής Συνέλευσης

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ Κάθε φορά θα καλούμε να συμμετέχουν όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι φορτηγατζήδες, κάνοντας δική τους υπόθεση το δικαίωμα στη δουλειά. Τα προβλήματα είναι εδώ και δεν υπάρχει κανένας να τα λύσει, εκτός από εμάς τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Περισσότερα »

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τη συμμετοχή μας στις κινητοποιήσεις στις 31 Οκτώβρη 2018

Μην τσιμπάς στη νέα τους απάτη! Με τα 11 μέτρα «αποκατάστασης των αδικιών», που εξήγγειλε από το βήμα της ΔΕΘ, επιστρέφουν ορισμένα ψίχουλα από την τεράστια κλοπή του λαϊκού εισοδήματος, για να ξεπλύνουν τη βάρβαρη πολιτική τους στα μάτια σου, για να συνεχίσουν ανενόχλητοι το αντιλαϊκό τους έργο. Δεν μπορούν όμως να κρύψουν την πραγματικότητα! Περισσότερα »

Μεθοδεύουν μεγάλο χαράτσι για τα διόδια, αντί για κατάργηση τους

Με «τυρί» τα «αναλογικά διόδια», τίθενται υπό αυστηρό έλεγχο όλα τα οχήματα προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι δεν θα ξεφεύγει τίποτα από το δόκανο των διοδίων, χαράτσι που, όπως όλα δείχνουν, η κυβέρνηση μεθοδεύει από πάνω και την επέκτασή του! Η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που ψηφίστηκε χτες από τους βουλευτές των κομμάτων της κυβέρνησης και καθιερώνει ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης πληρωμής του χαρατσιού, δεν χωράει αμφιβολίες για το πού το πάνε…

Πλήρης συστηματοποίηση του απαράδεκτου χαρατσώματος…

Προβλέπεται η σύσταση Υπηρεσίας Οδικών Τελών που θα ανήκει στο υπουργείο Μεταφορών. Στην Υπηρεσία αυτή θα «υπάγεται το σύνολο του οδικού δικτύου της χώρας» και θα έχει αντικείμενό της «την ανάπτυξη και λειτουργία Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών, παρακολούθησης και χρέωσης τελών διοδίων οχημάτων». Χαρακτηρίζεται «καινοτόμος εφαρμογή εποπτείας του αντικειμένου για ολόκληρη τη χώρα», καθώς η Υπηρεσία, με πρόσχημα την εφαρμογή των «αναλογικών διοδίων», θα είναι υπεύθυνη για «την ανάπτυξη και λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης, καταγραφής και επεξεργασίας κυκλοφοριακών φόρτων», καταγράφοντας δηλαδή ό,τι κινείται στους αυτοκινητόδρομους.

Η Υπηρεσία θα διαχειρίζεται το «κέντρο παρακολούθησης διοδίων» που θα συσταθεί, θα θέσει τις προδιαγραφές «υποχρεωτικής εφαρμογής για ενιαία ηλεκτρονικά, αναλογικά διόδια, σε όλο το οδικό δίκτυο», ενώ «θα αναπτύξει τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Μητρώου Παροχών Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Τηλεδιοδίων (ΕΥΤ)», που ήδη έχει συσταθεί στο υπουργείο αλλά είναι ανενεργό.

Οι σταθμοί διοδίων με τη σημερινή τους μορφή σταδιακά θα καταργηθούν. Η εν λόγω Υπηρεσία θα γνωμοδοτεί στον υπουργό «για τα σημεία ανέγερσης και λειτουργίας σταθμών στο οδικό δίκτυο και σε εισόδους της χώρας». Ο υπουργός θα είναι ο αποκλειστικός αρμόδιος για «το ύψος των τελών ανά κατηγορία οχήματος και ανά διανυόμενο χιλιόμετρο ή χρονική περίοδο χρήσης».

Προβλέπεται ακόμα η εφαρμογή «προπληρωμένης κάρτας διόδου για τη χρήση του συνόλου του εθνικού οδικού δικτύου ή τμήματός του». Θα τοποθετείται στο αυτοκίνητο είτε ως αυτοκόλλητο ή κάτι άλλο και θα ελέγχεται κάθε κίνηση του οχήματος.

Ακόμα, ορίζεται η απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο των φορτηγών, βαρέων οχημάτων κ.ά.

Η τροπολογία κατατέθηκε κατά την προσφιλή πλέον τακτική της κυβέρνησης σε άσχετο νομοσχέδιο, για την ακρίβεια σε διακρατική συμφωνία και ήταν… ως συνήθως, εκπρόθεσμη. Η δικαιολογία του αρμόδιου υπουργού, Χρ. Σπίρτζη, ήταν πως πρόκειται για «κατεπείγουσα ρύθμιση καθώς χάνονται έσοδα»…

ΝΔ και Ένωση Κεντρώων καταψήφισαν το νομοσχέδιο, λόγω των προσλήψεων που θα είναι «δικά μας παιδιά» (σ.σ. της κυβέρνησης), όπως εκτίμησαν, στη νέα Υπηρεσία. ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι ψήφισαν «παρών», ενώ η ΧΑ δήλωσε …«απούσα». Το ΚΚΕ κατήγγειλε τη διαδικασία, ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας, την οποία καταψήφισε, και απαίτησε την πλήρη κατάργηση του χαρατσιού των διοδίων.