Ανακοίνωση – Κάλεσμα διαμαρτυρίας στο Υπ. Μεταφορών

Συνάδελφε, Η ανάπτυξη για τον κλάδο μας έχει ήδη έρθει, για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Για τον αυτοαπασχολούμενο ανάπτυξη σημαίνει εντατικοποίηση με ασφυκτικές συμβάσεις από τις εταιρίες, και πολύ μικρότερο μεροκάματο. Περισσότερα »

Καταγγελία για την άρνηση του Υπουργείου να μας δεχτεί.

Το Σωματείο μας αφού έδωσε αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους του Υπουργείου, προχώρησε σε καταγγελία για την απαράδεκτη άρνηση να δεχτούν τους εκπροσώπους των αυτοαπασχολούμενων φορτηγατζήδων. Περισσότερα »

Δες πόσα σου μένουν πραγματικά το μήνα μετά τους φόρους και τα τέλη!!!

Συνάδελφοι, έχετε σκεφτεί που μας οδηγεί η βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τις επιλογές της ΕΕ και του παγκόσμιου κεφαλαίου??? Περισσότερα »

Πρόστιμα για την αδήλωτη εργασία

Στη διαβούλευση τέθηκε το νομοσχέδιο για την «αρχιτεκτονική» των προστίμων για την αδήλωτη εργασία. Η ισχύς του ξεκινά μετά την έκδοση και σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Πρόκειται για το νομοσχέδιο «Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας. Ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων, Επιτροπεία ασυνόδευτων ανηλίκων και άλλες διατάξεις» Περισσότερα »

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Απευθυνόμαστε σε εσένα συνάδελφε που δυσκολεύεσαι να τα βγάλεις πέρα γιατί μας φορολογούν από το πρώτο ευρώ, μας στερούν δικαιώματα που έχουν κερδηθεί με αγώνες, μας εξαναγκάζουν να δουλεύουμε από το πρωί ως το βράδυ, μας κόβουν παροχές υγείας και πρόνοιας. Δίκαια λοιπόν αγανακτείς που αναγκάζεσαι να βάζεις βαθιά το χέρι στην τσέπη για να πληρώνεις τα χαράτσια που σου έχουν φορτώσει και να πας ένα κομμάτι ψωμί στην οικογένειά σου, όμως αυτή η αγανάκτηση να μην γίνεται φρένο στις απαιτήσεις σου, για μια ζωή με δικαιώματα. Περισσότερα »

Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή, για τους αυτοαπασχολούμενους αυτοκινητιστές

Ερώτηση για τις οφειλές που έχουν στο ασφαλιστικό ταμείο και τη μεταβίβαση ή κατάθεση της άδειας για τους αυτοαπασχολούμενους ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης (ΦΔΧ) και Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (ΕΔΧ) κατέθεσαν προς την υπουργό Εργασίας οι βουλευτές του ΚΚΕ Περισσότερα »

Μεθοδεύουν μεγάλο χαράτσι για τα διόδια, αντί για κατάργηση τους

Με «τυρί» τα «αναλογικά διόδια», τίθενται υπό αυστηρό έλεγχο όλα τα οχήματα προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι δεν θα ξεφεύγει τίποτα από το δόκανο των διοδίων, χαράτσι που, όπως όλα δείχνουν, η κυβέρνηση μεθοδεύει από πάνω και την επέκτασή του! Η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, που ψηφίστηκε χτες από τους βουλευτές των κομμάτων της κυβέρνησης και καθιερώνει ηλεκτρονικό σύστημα παρακολούθησης πληρωμής του χαρατσιού, δεν χωράει αμφιβολίες για το πού το πάνε…

Πλήρης συστηματοποίηση του απαράδεκτου χαρατσώματος…

Προβλέπεται η σύσταση Υπηρεσίας Οδικών Τελών που θα ανήκει στο υπουργείο Μεταφορών. Στην Υπηρεσία αυτή θα «υπάγεται το σύνολο του οδικού δικτύου της χώρας» και θα έχει αντικείμενό της «την ανάπτυξη και λειτουργία Συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Οδικών Υποδομών, παρακολούθησης και χρέωσης τελών διοδίων οχημάτων». Χαρακτηρίζεται «καινοτόμος εφαρμογή εποπτείας του αντικειμένου για ολόκληρη τη χώρα», καθώς η Υπηρεσία, με πρόσχημα την εφαρμογή των «αναλογικών διοδίων», θα είναι υπεύθυνη για «την ανάπτυξη και λειτουργία ηλεκτρονικού συστήματος παρακολούθησης, καταγραφής και επεξεργασίας κυκλοφοριακών φόρτων», καταγράφοντας δηλαδή ό,τι κινείται στους αυτοκινητόδρομους.

Η Υπηρεσία θα διαχειρίζεται το «κέντρο παρακολούθησης διοδίων» που θα συσταθεί, θα θέσει τις προδιαγραφές «υποχρεωτικής εφαρμογής για ενιαία ηλεκτρονικά, αναλογικά διόδια, σε όλο το οδικό δίκτυο», ενώ «θα αναπτύξει τη λειτουργία του Ηλεκτρονικού Μητρώου Παροχών Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Τηλεδιοδίων (ΕΥΤ)», που ήδη έχει συσταθεί στο υπουργείο αλλά είναι ανενεργό.

Οι σταθμοί διοδίων με τη σημερινή τους μορφή σταδιακά θα καταργηθούν. Η εν λόγω Υπηρεσία θα γνωμοδοτεί στον υπουργό «για τα σημεία ανέγερσης και λειτουργίας σταθμών στο οδικό δίκτυο και σε εισόδους της χώρας». Ο υπουργός θα είναι ο αποκλειστικός αρμόδιος για «το ύψος των τελών ανά κατηγορία οχήματος και ανά διανυόμενο χιλιόμετρο ή χρονική περίοδο χρήσης».

Προβλέπεται ακόμα η εφαρμογή «προπληρωμένης κάρτας διόδου για τη χρήση του συνόλου του εθνικού οδικού δικτύου ή τμήματός του». Θα τοποθετείται στο αυτοκίνητο είτε ως αυτοκόλλητο ή κάτι άλλο και θα ελέγχεται κάθε κίνηση του οχήματος.

Ακόμα, ορίζεται η απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο των φορτηγών, βαρέων οχημάτων κ.ά.

Η τροπολογία κατατέθηκε κατά την προσφιλή πλέον τακτική της κυβέρνησης σε άσχετο νομοσχέδιο, για την ακρίβεια σε διακρατική συμφωνία και ήταν… ως συνήθως, εκπρόθεσμη. Η δικαιολογία του αρμόδιου υπουργού, Χρ. Σπίρτζη, ήταν πως πρόκειται για «κατεπείγουσα ρύθμιση καθώς χάνονται έσοδα»…

ΝΔ και Ένωση Κεντρώων καταψήφισαν το νομοσχέδιο, λόγω των προσλήψεων που θα είναι «δικά μας παιδιά» (σ.σ. της κυβέρνησης), όπως εκτίμησαν, στη νέα Υπηρεσία. ΠΑΣΟΚ και Ποτάμι ψήφισαν «παρών», ενώ η ΧΑ δήλωσε …«απούσα». Το ΚΚΕ κατήγγειλε τη διαδικασία, ζήτησε την απόσυρση της τροπολογίας, την οποία καταψήφισε, και απαίτησε την πλήρη κατάργηση του χαρατσιού των διοδίων.