Αυτοί είναι, αυτούς στηρίζει ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι συναδέλφων!!!

Μιλάμε βέβαια για το ΠΣΧΕΜ και τον πρόεδρό του, που για μια ακόμα φορά δεν είπε λέξη για τις πραγματικές ανάγκες του κλάδου. Που για μια ακόμα φορά αναμάσησε την ίδια «τσίχλα» περί ανυπαρξίας ελέγχων στα αλλοδαπά οχήματα, περί άλλων χωρών που έχουν φτάσει να έχουν δεκάδες φορές μεγαλύτερους στόλους!!! Περισσότερα »

Ανακοίνωση – Κάλεσμα διαμαρτυρίας στο Υπ. Μεταφορών

Συνάδελφε, Η ανάπτυξη για τον κλάδο μας έχει ήδη έρθει, για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Για τον αυτοαπασχολούμενο ανάπτυξη σημαίνει εντατικοποίηση με ασφυκτικές συμβάσεις από τις εταιρίες, και πολύ μικρότερο μεροκάματο. Περισσότερα »

Καταγγελία για την άρνηση του Υπουργείου να μας δεχτεί.

Το Σωματείο μας αφού έδωσε αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους του Υπουργείου, προχώρησε σε καταγγελία για την απαράδεκτη άρνηση να δεχτούν τους εκπροσώπους των αυτοαπασχολούμενων φορτηγατζήδων. Περισσότερα »

Δες πόσα σου μένουν πραγματικά το μήνα μετά τους φόρους και τα τέλη!!!

Συνάδελφοι, έχετε σκεφτεί που μας οδηγεί η βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τις επιλογές της ΕΕ και του παγκόσμιου κεφαλαίου??? Περισσότερα »

Πρόστιμα για την αδήλωτη εργασία

Στη διαβούλευση τέθηκε το νομοσχέδιο για την «αρχιτεκτονική» των προστίμων για την αδήλωτη εργασία. Η ισχύς του ξεκινά μετά την έκδοση και σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Πρόκειται για το νομοσχέδιο «Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας. Ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων, Επιτροπεία ασυνόδευτων ανηλίκων και άλλες διατάξεις» Περισσότερα »

Κατάργηση διοδίων; Απορρίπτεται…

Πάνε δύο χρόνια από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ συμμετείχε σε κινητοποιήσεις ενάντια στο άνοιγμα διοδίων, κατέθετε Ερωτήσεις στη Βουλή για τις διώξεις κατοίκων, αλλά και για τα «σκάνδαλα παραχώρησης με αποικιακές συμβάσεις» των αυτοκινητοδρόμων, όπως έλεγε.

Σήμερα, ως κυβέρνηση έχει κάνει πλέον σαφές ότι δεν υφίσταται θέμα κατάργησης των διοδίων, απορρίπτοντας ασυζητητί τη σχετική τροπολογία του ΚΚΕ. Αντίθετα, αποδέχεται την επέκτασή τους όπως στην Εγνατία Οδό:

Στους 7 σταθμούς διοδίων που υπάρχουν στον άξονά της, θα προστεθούν άλλοι 6, ενώ 5 ακόμα θα τοποθετηθούν στους 5 κάθετους άξονες.

Η διοίκηση της «Εγνατίας Οδού ΑΕ» έχει κάνει σαφές ότι τα έσοδα από τα διόδια από περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ το έτος θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ (!), στόχος που προφανώς υπηρετεί τις φιλοδοξίες του ΣΥΡΙΖΑ για την επανεκκίνηση της οικονομίας (δηλ. της κερδοφορίας) και την ανάκαμψη!

Ας αναρωτηθεί ο λαός:

Ποιος κερδίζει από την αύξηση των διοδίων, που, από το 2008, έχει φτάσει έως και 400%;

Ποιος θα έχανε από την κατάργησή τους; Οι μεγαλοεπιχειρηματίες ή οι μεροκαματιάρηδες, οι εργαζόμενοι;

Η στάση της κυβέρνησης απέναντι στην πρόταση για κατάργηση των διοδίων αποτελεί κριτήριο για το με ποιών τα συμφέροντα παίρνει θέση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *