Αυτοί είναι “εκπρόσωποι” των μικρο-φορτηγατζήδων???

Περιδιαβαίνοντας τα μέσα ενημέρωσης βρήκαμε κραυγαλέες περιπτώσεις «συνδικαλιστικής» πρακτικής που σαν βασικό στόχο έχει τη υπεράσπιση των συμφερόντων των εταιριών τους και της «καρέκλας» τους. Σήμερα θα εξετάσουμε τις δύο (2) πρώτες περιπτώσεις «Συνδικα-ληστών». Περισσότερα »

Απαγόρευση φορτοεκφόρτωσης για φορτηγά σε όλη σχεδόν την ΑΘΗΝΑ!!!

Επειδή είναι πολλοί οι συνάδελφο που ρωτάνε για αυτό το θέμα παραθέτουμε όλη την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, (ΦΕΚ Β’ 2632/2017) για να γίνει κατανοητό από όλους τους συναδέλφους το ζήτημα της απαγόρευσης φορτοεκφόρτωσης στην Αττική με βάση την απόφαση του Περιφερειακοί Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής. (ΑΔΑ: 6Υ6Ξ7Λ7-Κ1Β) Την πρόταση καταψήφισαν μόνο οι Περιφερειακοί Σύµβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ. Ι. Μανουσογιαννάκης, Χρ. Αγγελονίδη, Α. Μπαλού. Το παρακάτω κείμενο είναι αντιγραφή από το δημοσιευμένο πρακτικό της Περιφέρειας. Περισσότερα »

Απαγόρευση διέλευσης από το «ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ» αλλά και το ...«ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ»!!!

Το υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στον καθορισμό και την σήμανση των οδών, που χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες απαγορεύεται η κυκλοφορίας των φορτηγών με το ΦΕΚ Β’ 3769/2017. Το υπουργείο ως δικαιολογία για την απαγόρευση είπε ότι αυτό γίνεται για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, και για να χρυσώσει το χάπι είπε ότι έκανε συγκεκριμένες εξαιρέσεις για τη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Περισσότερα »

Δελτίο Τύπου για την καταστροφική πλημμύρα στην Δυτική Αττική

Η Ομοσπονδία μας εκφράζει με βαθιά θλίψη τα συλλυπητήρια της, στις οικογένειες όλων των θυμάτων της χθεσινής πλημμύρας, που έπληξε τη Μάνδρα, τη Ν. Πέραμο και τη Μαγούλα και ιδιαιτέρως στην οικογένεια του συναδέλφου μας, οδηγού φορτηγού που χάθηκε σ αυτήν, παλεύοντας για το μεροκάματο. Περισσότερα »

Κατάργηση διοδίων; Απορρίπτεται…

Πάνε δύο χρόνια από τότε που ο ΣΥΡΙΖΑ συμμετείχε σε κινητοποιήσεις ενάντια στο άνοιγμα διοδίων, κατέθετε Ερωτήσεις στη Βουλή για τις διώξεις κατοίκων, αλλά και για τα «σκάνδαλα παραχώρησης με αποικιακές συμβάσεις» των αυτοκινητοδρόμων, όπως έλεγε.

Σήμερα, ως κυβέρνηση έχει κάνει πλέον σαφές ότι δεν υφίσταται θέμα κατάργησης των διοδίων, απορρίπτοντας ασυζητητί τη σχετική τροπολογία του ΚΚΕ. Αντίθετα, αποδέχεται την επέκτασή τους όπως στην Εγνατία Οδό:

Στους 7 σταθμούς διοδίων που υπάρχουν στον άξονά της, θα προστεθούν άλλοι 6, ενώ 5 ακόμα θα τοποθετηθούν στους 5 κάθετους άξονες.

Η διοίκηση της «Εγνατίας Οδού ΑΕ» έχει κάνει σαφές ότι τα έσοδα από τα διόδια από περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ το έτος θα ξεπεράσουν τα 80 εκατ. ευρώ (!), στόχος που προφανώς υπηρετεί τις φιλοδοξίες του ΣΥΡΙΖΑ για την επανεκκίνηση της οικονομίας (δηλ. της κερδοφορίας) και την ανάκαμψη!

Ας αναρωτηθεί ο λαός:

Ποιος κερδίζει από την αύξηση των διοδίων, που, από το 2008, έχει φτάσει έως και 400%;

Ποιος θα έχανε από την κατάργησή τους; Οι μεγαλοεπιχειρηματίες ή οι μεροκαματιάρηδες, οι εργαζόμενοι;

Η στάση της κυβέρνησης απέναντι στην πρόταση για κατάργηση των διοδίων αποτελεί κριτήριο για το με ποιών τα συμφέροντα παίρνει θέση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *