Καταγγελία για την άρνηση του Υπουργείου να μας δεχτεί.

Το Σωματείο μας αφού έδωσε αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους του Υπουργείου, προχώρησε σε καταγγελία για την απαράδεκτη άρνηση να δεχτούν τους εκπροσώπους των αυτοαπασχολούμενων φορτηγατζήδων. Περισσότερα »

Δες πόσα σου μένουν πραγματικά το μήνα μετά τους φόρους και τα τέλη!!!

Συνάδελφοι, έχετε σκεφτεί που μας οδηγεί η βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τις επιλογές της ΕΕ και του παγκόσμιου κεφαλαίου??? Περισσότερα »

Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή, για τους αυτοαπασχολούμενους αυτοκινητιστές

Ερώτηση για τις οφειλές που έχουν στο ασφαλιστικό ταμείο και τη μεταβίβαση ή κατάθεση της άδειας για τους αυτοαπασχολούμενους ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης (ΦΔΧ) και Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης (ΕΔΧ) κατέθεσαν προς την υπουργό Εργασίας οι βουλευτές του ΚΚΕ Περισσότερα »

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Γενικής Συνέλευσης

ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ Κάθε φορά θα καλούμε να συμμετέχουν όλοι οι αυτοαπασχολούμενοι φορτηγατζήδες, κάνοντας δική τους υπόθεση το δικαίωμα στη δουλειά. Τα προβλήματα είναι εδώ και δεν υπάρχει κανένας να τα λύσει, εκτός από εμάς τους άμεσα ενδιαφερόμενους. Περισσότερα »

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τη συμμετοχή μας στις κινητοποιήσεις στις 31 Οκτώβρη 2018

Μην τσιμπάς στη νέα τους απάτη! Με τα 11 μέτρα «αποκατάστασης των αδικιών», που εξήγγειλε από το βήμα της ΔΕΘ, επιστρέφουν ορισμένα ψίχουλα από την τεράστια κλοπή του λαϊκού εισοδήματος, για να ξεπλύνουν τη βάρβαρη πολιτική τους στα μάτια σου, για να συνεχίσουν ανενόχλητοι το αντιλαϊκό τους έργο. Δεν μπορούν όμως να κρύψουν την πραγματικότητα! Περισσότερα »

Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής (ABS) κατά την πέδηση.

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) Υ.Α. «Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση», όπως ισχύει

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) της παραγράφου 25 του άρθρου 81 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με το ν.2696/1999 (ΦΕΚ Α΄57)

β) του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄98)

γ) του Π.δ. 109/2014 (Α΄263) «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων»

δ) του Π.δ. 85/2012 (ΦΕΚ Α΄ 141) «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του Π.δ. 118/2013 (ΦΕΚ Α΄152)

ε) της υπ’ αριθμ. 2821/23−10−2014 (ΦΕΚ Β΄2893/29−10−2014) κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχαήλ Παπαδόπουλου».

στ) του Π.δ. 537/1983 (Α΄210) «Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της 71/320/ΕΚ της 26ης Ιουλίου 1971 οδηγίας του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων «περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των κρατών−μελών που αφορούν στην πέδηση ορισμένων κατηγοριών οχημάτων με κινητήρα και των ρυμουλκουμένων τους», όπως τροποποιήθηκε με τις οδηγίες της Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων 74/132/ΕΟΚ/11.2.1974, 75/542/ ΕΟΚ/25.7.1975 και 79/489/ΕΟΚ/18.4.1979» όπως ισχύει

ζ) της υπ’ αρ. 1386/74/1999 (ΦΕΚ Β΄ 86/10−2−1999) ΚΥΑ «Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/12/ΕΚ της Επιτροπής της 27 Ιανουαρίου 1998 για την προσαρμογή στην τεχνική πρόοδο της οδηγίας 71/320/ΕΟΚ του Συμβουλίου για την προσέγγιση των νομοθεσιών των κρατών μελών που αφορούν την πέδηση ορισμένων κατηγοριών μηχανοκινήτων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους», με την οποία θεσπίστηκε η υποχρεωτική τοποθέτηση συστήματος αντιεμπλοκής στα νέα αυτοκίνητα.

η) της υπ’ αρ. 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) Υ.Α. «Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση» όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. 38059/2419/14 (Β΄ 1692/25−6−2014) Υ.Α.

2. Το παραδοτέο του Εργαστηρίου Οχημάτων της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ με τίτλο: «Μελέτη Ασφαλούς κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων (κοινού φόρτου και χωματουργικά) με την εκ των υστέρων (retrofit) τοποθέτηση συστήματος αντιεμπλοκής (ABS) σε κυκλοφορούντα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους.»

3. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

1. Η παράγραφος 1 της ΥΑ 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «1. Οχήματα για τις διατάξεις της παρούσας θεωρούνται τα μεταχειρισμένα οχήματα των κατηγοριών Μ2, Μ3, Ν2, Ν3, Ο3, Ο4 σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ του Π.δ. 431/1984, όπως τροποποιήθηκε με την 32353/1475/2002 κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Οικονομίας και Οικονομικών και τα οποία έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/1/1999 για πρώτη φορά».

2. Η παράγραφος 3 της ΥΑ 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «3. Από 1/4/2015, ή από την ημερομηνία λήξης του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου εφόσον αυτή είναι μεταγενέστερη της 1/4/2015, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων της παραγράφου 1 που δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση. Εφόσον ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιηθεί πριν τις 31/3/2015 και διαπιστωθεί ότι το όχημα δεν είναι εφοδιασμένο με σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση, χορηγείται ετήσια καταλληλότητα και στο χώρο των παρατηρήσεων του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου αναγράφεται η παρατήρηση «Το όχημα δεν φέρει σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση (ABS) και οφείλει να εφοδιαστεί με αυτό έως τον επόμενο περιοδικό τεχνικό έλεγχο».

3. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν την 1/1/1999 αποσύρονται από την κυκλοφορία εντός πέντε (5) ετών.

Άρθρο 2

Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

Αθήνα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΦΕΚ Β΄67 Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση – Ορθή επανάληψη για το ABS

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *