Υποχρεωτικά χρήση POS και στις «Υπηρεσίες μετακόμισης»

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 4309/11-12-2017, η απόφαση 133473/2017 με την οποία συμπληρώνεται και τροποποιείται η 45231/2017 απόφαση «Ρύθμιση Υποχρέωσης Αποδοχής Πληρωμών με Κάρτα, σύμφωνα με το άρθρο 65 του ν.4446/2016,)». Περισσότερα »

Οι Ασφαλιστικές εισφορές των ελεύθερων επαγγελματιών το 2018!!!

Ένα καλοκαίρι «κόλαση» θα περάσουν δεκάδες χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και επιτηδευματίες ειδικά αν το 2017 εμφάνισαν αύξηση κερδών στη φορολογική δήλωση όπου αποτυπώθηκαν τα κέρδη του 2016. Περισσότερα »

Αυτοί είναι, αυτούς στηρίζει ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι συναδέλφων!!!

Μιλάμε βέβαια για το ΠΣΧΕΜ και τον πρόεδρό του, που για μια ακόμα φορά δεν είπε λέξη για τις πραγματικές ανάγκες του κλάδου. Που για μια ακόμα φορά αναμάσησε την ίδια «τσίχλα» περί ανυπαρξίας ελέγχων στα αλλοδαπά οχήματα, περί άλλων χωρών που έχουν φτάσει να έχουν δεκάδες φορές μεγαλύτερους στόλους!!! Περισσότερα »

Ιμπεριαλιστική επίθεση των ΗΠΑ – Βρετανίας – Γαλλίας εναντίων της Συρίας

Οι ιμπεριαλιστές τη γη ξαναμοιράζουν Με των λαών το αίμα τα σύνορα χαράζουν Καταγγέλλουμε την ιμπεριαλιστική επίθεση των ΗΠΑ – Βρετανίας – Γαλλίας εναντίων της Συρίας, που έγινε με τη στήριξη και ανοχή των κρατών του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Περισσότερα »

Ψήφισμα Ομοσπονδιών για την επίθεση της αστυνομίας σε διαδηλωτές και για τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο στη Συρία.

Σύσκεψη με στόχο την οργάνωση της δουλειάς ενάντια, στα χρέη και τις κατασχέσεις πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 16 Απρίλη ύστερα από κάλεσμα Ομοσπονδιών Επαγγελματιών – Βιοτεχνών – Εμπόρων και Αυτοαπασχολουμένων. Περισσότερα »

Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής (ABS) κατά την πέδηση.

Τροποποίηση της υπ’ αρ. 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) Υ.Α. «Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση», όπως ισχύει

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) της παραγράφου 25 του άρθρου 81 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που κυρώθηκε με το ν.2696/1999 (ΦΕΚ Α΄57)

β) του άρθρου 90 του «Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και κυβερνητικά όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Α΄98)

γ) του Π.δ. 109/2014 (Α΄263) «Οργανισμός του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων»

δ) του Π.δ. 85/2012 (ΦΕΚ Α΄ 141) «Ίδρυση και μετονομασία Υπουργείων, μεταφορά και κατάργηση υπηρεσιών», όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του Π.δ. 118/2013 (ΦΕΚ Α΄152)

ε) της υπ’ αριθμ. 2821/23−10−2014 (ΦΕΚ Β΄2893/29−10−2014) κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχαήλ Παπαδόπουλου».

στ) του Π.δ. 537/1983 (Α΄210) «Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της 71/320/ΕΚ της 26ης Ιουλίου 1971 οδηγίας του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων «περί προσεγγίσεως των νομοθεσιών των κρατών−μελών που αφορούν στην πέδηση ορισμένων κατηγοριών οχημάτων με κινητήρα και των ρυμουλκουμένων τους», όπως τροποποιήθηκε με τις οδηγίες της Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων 74/132/ΕΟΚ/11.2.1974, 75/542/ ΕΟΚ/25.7.1975 και 79/489/ΕΟΚ/18.4.1979» όπως ισχύει

ζ) της υπ’ αρ. 1386/74/1999 (ΦΕΚ Β΄ 86/10−2−1999) ΚΥΑ «Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 98/12/ΕΚ της Επιτροπής της 27 Ιανουαρίου 1998 για την προσαρμογή στην τεχνική πρόοδο της οδηγίας 71/320/ΕΟΚ του Συμβουλίου για την προσέγγιση των νομοθεσιών των κρατών μελών που αφορούν την πέδηση ορισμένων κατηγοριών μηχανοκινήτων οχημάτων και των ρυμουλκουμένων τους», με την οποία θεσπίστηκε η υποχρεωτική τοποθέτηση συστήματος αντιεμπλοκής στα νέα αυτοκίνητα.

η) της υπ’ αρ. 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) Υ.Α. «Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση» όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. 38059/2419/14 (Β΄ 1692/25−6−2014) Υ.Α.

2. Το παραδοτέο του Εργαστηρίου Οχημάτων της Σχολής Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ με τίτλο: «Μελέτη Ασφαλούς κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων (κοινού φόρτου και χωματουργικά) με την εκ των υστέρων (retrofit) τοποθέτηση συστήματος αντιεμπλοκής (ABS) σε κυκλοφορούντα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους.»

3. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

1. Η παράγραφος 1 της ΥΑ 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «1. Οχήματα για τις διατάξεις της παρούσας θεωρούνται τα μεταχειρισμένα οχήματα των κατηγοριών Μ2, Μ3, Ν2, Ν3, Ο3, Ο4 σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΙ του Π.δ. 431/1984, όπως τροποποιήθηκε με την 32353/1475/2002 κοινή απόφαση των Υπουργών Μεταφορών και Επικοινωνιών και Οικονομίας και Οικονομικών και τα οποία έχουν ταξινομηθεί μετά την 1/1/1999 για πρώτη φορά».

2. Η παράγραφος 3 της ΥΑ 28366/2098/06 (Β΄441/11−4−2006) όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής: «3. Από 1/4/2015, ή από την ημερομηνία λήξης του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου εφόσον αυτή είναι μεταγενέστερη της 1/4/2015, απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων της παραγράφου 1 που δεν φέρουν σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση. Εφόσον ο περιοδικός τεχνικός έλεγχος πραγματοποιηθεί πριν τις 31/3/2015 και διαπιστωθεί ότι το όχημα δεν είναι εφοδιασμένο με σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση, χορηγείται ετήσια καταλληλότητα και στο χώρο των παρατηρήσεων του Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου αναγράφεται η παρατήρηση «Το όχημα δεν φέρει σύστημα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση (ABS) και οφείλει να εφοδιαστεί με αυτό έως τον επόμενο περιοδικό τεχνικό έλεγχο».

3. Τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν πριν την 1/1/1999 αποσύρονται από την κυκλοφορία εντός πέντε (5) ετών.

Άρθρο 2

Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

Αθήνα, 29 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΜΙΧΑΗΛ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΦΕΚ Β΄67 Ταξινόμηση ορισμένων κατηγοριών μεταχειρισμένων οχημάτων με συστήματα αντιεμπλοκής κατά την πέδηση – Ορθή επανάληψη για το ABS

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *