Αυτοί είναι “εκπρόσωποι” των μικρο-φορτηγατζήδων???

Περιδιαβαίνοντας τα μέσα ενημέρωσης βρήκαμε κραυγαλέες περιπτώσεις «συνδικαλιστικής» πρακτικής που σαν βασικό στόχο έχει τη υπεράσπιση των συμφερόντων των εταιριών τους και της «καρέκλας» τους. Σήμερα θα εξετάσουμε τις δύο (2) πρώτες περιπτώσεις «Συνδικα-ληστών». Περισσότερα »

Απαγόρευση φορτοεκφόρτωσης για φορτηγά σε όλη σχεδόν την ΑΘΗΝΑ!!!

Επειδή είναι πολλοί οι συνάδελφο που ρωτάνε για αυτό το θέμα παραθέτουμε όλη την απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, (ΦΕΚ Β’ 2632/2017) για να γίνει κατανοητό από όλους τους συναδέλφους το ζήτημα της απαγόρευσης φορτοεκφόρτωσης στην Αττική με βάση την απόφαση του Περιφερειακοί Συμβουλίου της Περιφέρειας Αττικής. (ΑΔΑ: 6Υ6Ξ7Λ7-Κ1Β) Την πρόταση καταψήφισαν μόνο οι Περιφερειακοί Σύµβουλοι της Λαϊκής Συσπείρωσης κ.κ. Ι. Μανουσογιαννάκης, Χρ. Αγγελονίδη, Α. Μπαλού. Το παρακάτω κείμενο είναι αντιγραφή από το δημοσιευμένο πρακτικό της Περιφέρειας. Περισσότερα »

Απαγόρευση διέλευσης από το «ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΔΙΚΤΥΟ» αλλά και το ...«ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ»!!!

Το υπουργείο Μεταφορών προχώρησε στον καθορισμό και την σήμανση των οδών, που χρησιμοποιούνται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και των οδών ταχείας κυκλοφορίας και στις οποίες απαγορεύεται η κυκλοφορίας των φορτηγών με το ΦΕΚ Β’ 3769/2017. Το υπουργείο ως δικαιολογία για την απαγόρευση είπε ότι αυτό γίνεται για την προάσπιση της οδικής ασφάλειας, και για να χρυσώσει το χάπι είπε ότι έκανε συγκεκριμένες εξαιρέσεις για τη χρήση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Περισσότερα »

Δελτίο Τύπου για την καταστροφική πλημμύρα στην Δυτική Αττική

Η Ομοσπονδία μας εκφράζει με βαθιά θλίψη τα συλλυπητήρια της, στις οικογένειες όλων των θυμάτων της χθεσινής πλημμύρας, που έπληξε τη Μάνδρα, τη Ν. Πέραμο και τη Μαγούλα και ιδιαιτέρως στην οικογένεια του συναδέλφου μας, οδηγού φορτηγού που χάθηκε σ αυτήν, παλεύοντας για το μεροκάματο. Περισσότερα »

«Εθνικοί ευεργέτες» του 20ευρου

«Ένα πρόσθετο έσοδο εισέρρευσε στο δημόσιο ταμείο τον περασμένο μήνα. Πρόκειται για την εθελοντική εισφορά των ναυτιλιακών εταιρειών», θριαμβολογούσαν ναυτιλιακές ιστοσελίδες πριν 2-3 μέρες.

Το «πρόσθετο έσοδο» που κατέβαλαν οι εφοπλιστές στο τέλος του Οκτώβρη ήταν το… ιλιγγιώδες ποσό των 42 εκατομμυρίων ευρώ και προέρχεται από την περιβόητη «εθελοντική εισφορά» 478 ναυτιλιακών εταιρειών.

Αποτελεί μέρος των 420 εκατ. ευρώ που υποτίθεται ότι θα καταβάλουν… «εθελοντικά» οι εφοπλιστές σε βάθος 4ετίας, σύμφωνα με το συνυποσχετικό που υπέγραψαν με την κυβέρνηση πριν ένα χρόνο και επικυρώθηκε τον Οκτώβρη στη Βουλή. Ποια είναι δηλαδή η… «προσφορά» των εφοπλιστών στην 4ετία, για την οποία θα πρέπει να τους χρωστάει και χάρη ο λαός; Πιο λίγο και από 20 ευρώ την ημέρα ανά μονάδα πλοίου!

Αυτοί οι «εθνικοί ευεργέτες» του 20ευρου, έχουν εν κινήσει τα καράβια τους με 60.000 ναυτεργάτες σε καθεστώς μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και μισθούς πείνας. Η φορολογία που πληρώνουν το χρόνο για ένα καράβι 50.000 κόρων, του οποίου τα έσοδα από τη μίσθωση υπερβαίνουν τα 6 εκατ. ευρώ, είναι το πολύ 12.000 ευρώ ή 0.032 ευρώ την ημέρα! Ακόμα και το πετρέλαιο είναι γι’ αυτούς αφορολόγητο.

Έχουν πετάξει στην ανεργία πάνω από 15.000 ναυτεργάτες, ετοιμάζονται να επιβάλουν σε κάθε κατηγορία πλοίων ατομικές συμβάσεις καταργώντας τις συλλογικές και από πάνω επιδοτούνται με «ζεστό χρήμα» (π.χ. οι ακτοπλόοι) που πληρώνει ο εργαζόμενος λαός.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *