Αυτοί είναι, αυτούς στηρίζει ακόμα ένα μεγάλο κομμάτι συναδέλφων!!!

Μιλάμε βέβαια για το ΠΣΧΕΜ και τον πρόεδρό του, που για μια ακόμα φορά δεν είπε λέξη για τις πραγματικές ανάγκες του κλάδου. Που για μια ακόμα φορά αναμάσησε την ίδια «τσίχλα» περί ανυπαρξίας ελέγχων στα αλλοδαπά οχήματα, περί άλλων χωρών που έχουν φτάσει να έχουν δεκάδες φορές μεγαλύτερους στόλους!!! Περισσότερα »

Ανακοίνωση – Κάλεσμα διαμαρτυρίας στο Υπ. Μεταφορών

Συνάδελφε, Η ανάπτυξη για τον κλάδο μας έχει ήδη έρθει, για τις μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις που συγκεντρώνουν ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας. Για τον αυτοαπασχολούμενο ανάπτυξη σημαίνει εντατικοποίηση με ασφυκτικές συμβάσεις από τις εταιρίες, και πολύ μικρότερο μεροκάματο. Περισσότερα »

Καταγγελία για την άρνηση του Υπουργείου να μας δεχτεί.

Το Σωματείο μας αφού έδωσε αρκετό χρόνο στους υπεύθυνους του Υπουργείου, προχώρησε σε καταγγελία για την απαράδεκτη άρνηση να δεχτούν τους εκπροσώπους των αυτοαπασχολούμενων φορτηγατζήδων. Περισσότερα »

Δες πόσα σου μένουν πραγματικά το μήνα μετά τους φόρους και τα τέλη!!!

Συνάδελφοι, έχετε σκεφτεί που μας οδηγεί η βάρβαρη πολιτική που εφαρμόζουν σε όλη τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που στηρίζουν τις επιλογές της ΕΕ και του παγκόσμιου κεφαλαίου??? Περισσότερα »

Πρόστιμα για την αδήλωτη εργασία

Στη διαβούλευση τέθηκε το νομοσχέδιο για την «αρχιτεκτονική» των προστίμων για την αδήλωτη εργασία. Η ισχύς του ξεκινά μετά την έκδοση και σχετικής Υπουργικής Απόφασης. Πρόκειται για το νομοσχέδιο «Ασφαλιστικές και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, Αντιμετώπιση της αδήλωτης εργασίας. Ενίσχυση της προστασίας των εργαζομένων, Επιτροπεία ασυνόδευτων ανηλίκων και άλλες διατάξεις» Περισσότερα »

«Εθνικοί ευεργέτες» του 20ευρου

«Ένα πρόσθετο έσοδο εισέρρευσε στο δημόσιο ταμείο τον περασμένο μήνα. Πρόκειται για την εθελοντική εισφορά των ναυτιλιακών εταιρειών», θριαμβολογούσαν ναυτιλιακές ιστοσελίδες πριν 2-3 μέρες.

Το «πρόσθετο έσοδο» που κατέβαλαν οι εφοπλιστές στο τέλος του Οκτώβρη ήταν το… ιλιγγιώδες ποσό των 42 εκατομμυρίων ευρώ και προέρχεται από την περιβόητη «εθελοντική εισφορά» 478 ναυτιλιακών εταιρειών.

Αποτελεί μέρος των 420 εκατ. ευρώ που υποτίθεται ότι θα καταβάλουν… «εθελοντικά» οι εφοπλιστές σε βάθος 4ετίας, σύμφωνα με το συνυποσχετικό που υπέγραψαν με την κυβέρνηση πριν ένα χρόνο και επικυρώθηκε τον Οκτώβρη στη Βουλή. Ποια είναι δηλαδή η… «προσφορά» των εφοπλιστών στην 4ετία, για την οποία θα πρέπει να τους χρωστάει και χάρη ο λαός; Πιο λίγο και από 20 ευρώ την ημέρα ανά μονάδα πλοίου!

Αυτοί οι «εθνικοί ευεργέτες» του 20ευρου, έχουν εν κινήσει τα καράβια τους με 60.000 ναυτεργάτες σε καθεστώς μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και μισθούς πείνας. Η φορολογία που πληρώνουν το χρόνο για ένα καράβι 50.000 κόρων, του οποίου τα έσοδα από τη μίσθωση υπερβαίνουν τα 6 εκατ. ευρώ, είναι το πολύ 12.000 ευρώ ή 0.032 ευρώ την ημέρα! Ακόμα και το πετρέλαιο είναι γι’ αυτούς αφορολόγητο.

Έχουν πετάξει στην ανεργία πάνω από 15.000 ναυτεργάτες, ετοιμάζονται να επιβάλουν σε κάθε κατηγορία πλοίων ατομικές συμβάσεις καταργώντας τις συλλογικές και από πάνω επιδοτούνται με «ζεστό χρήμα» (π.χ. οι ακτοπλόοι) που πληρώνει ο εργαζόμενος λαός.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *