Monthly Archives: Μάιος 2017

Είχαμε προειδοποιήσει από το 2015 για την επερχόμενη κατάργηση του επαγγέλματος της Δημόσιας Μεταφοράς, για τους Αυτοαπασχολούμενους

Ήταν το καλοκαίρι του 2015 που είχαμε προειδοποιήσει με αφορμή το συμπληρωματικό 3ο Μνημόνιο και συγκεκριμένα για το άρθρο 2 του νόμου 4336/2015, που έδινε οριστικό τέλος στους περιορισμούς για την χορήγηση αδειών κυκλοφορίας στα Φ.Ι.Χ, αφού επέτρεπε να βγάζει όποιος θέλει – όσα Φ.Ι.Χ. θέλει, αρκεί να έχει κάνει …έναρξη στην εφορία, κάτι που θα οδηγούσε σιγά – σιγά στην επερχόμενη κατάργηση του επαγγέλματος της Δημόσιας Μεταφοράς, για τους Αυτοαπασχολούμενους.

Συνάντησή του Τσίπρα με τον πρόεδρο της «Cosco»

Να λοιπόν που σήμερα ήρθε η ώρα να μας στριμώξουν ακόμα πιο πολύ με το νέο Μνημόνιο και να εγκαταλείψουμε τη δουλειά μας, γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει χώρος κάτω από το «τραπέζι» που πέφτουν τα «ψίχουλά» τους.

Θα προειδοποιήσουμε όποιον ελπίζει ότι μπορεί να βγάλει και αυτός Φ.Ι.Χ, ότι το επόμενο ή μεθεπόμενο συμπληρωματικό μνημόνιο ή ένας άλλος νόμος, ίσως να βάζει περιορισμούς για την έκδοση άδειας κυκλοφορίας στα φυσικά πρόσωπα.

Το λέμε γιατί η νέα συμφωνία με τους Κινέζους έχει μέσα και το περαιτέρω «άνοιγμα» στις ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ!!!

ΥΓ. Είναι τουλάχιστον κοροϊδία να βγαίνουν σήμερα οι «Συν-Ομόσπονδοι» και να λένε ότι ευτυχώς που υπήρχαν κι αυτοί τα προηγούμενα χρόνια και είχαν …φρενάρει την απελευθέρωση!!!

Τους αφιερώνουμε το ποίημα του Κώστα Βάρναλη που παραμένει επίκαιρος γι αυτού του είδους τους … «σωτήρες» 

«ΑΙΔΩΣ, ΑΡΓΕΙΟΙ…»

Με ζήλο στα σκολειά της προδοσίας
του σάπιου αιώνα σέπεται η γενιά!
Χαίρονται της σκλαβιάς την ξεγνοιασιά
και τρέμουν του λαού την παρουσία.

Κι αν στα βουνά κράξ’ η τρομπέτα: «Ανάστα!»
θα τρέξουν τον οχτρό να διπλαρώσουν,
να ξαναδέσουν τη φτωχιά πατρίδα,
κι όσοι απροσκύνητοι, όλους ντουφεκίδι.

Μακρυγιάννη, οι πληγές σου από τα βόλια
τρέχαν αίματα κι όμπυο ολοζωής,
μα τώρα διπλοτρέχουνε, Πατέρα,
της ψυχής σου οι πληγές από ντροπή.

              Κώστας Βάρναλης

4ο Μνημόνιο – Άρθρο 104: Καταργεί το επάγγελμα του Οδικού Μεταφορέα ΦΔΧ

Συνάδελφοι ήρθε η ώρα που προειδοποιούσαμε ότι ετοιμάζεται από τις κυβερνήσεις, για την εξυπηρέτηση των μονοπωλιακών εταιριών.

Αυτό σημαίνει ότι βάζουν ταφόπλακα στο επάγγελμα για τους αυτοαπασχολούμενους, μια και έξω.

Καταργούν το δικαίωμα στη Δημόσια Μεταφορά για τον αυτοαπασχολούμενο αυτοκινητιστή, με το άρθρο 104 του 4ου Μνημονίου, που επιτρέπει σε οποιοδήποτε φορτηγό ΙΧ ακόμα και κάτω από 3,5 τόνους μικτό, να κάνει μεταφορές εντός και εκτός Ελλάδας, χωρίς κανένα περιορισμό, φτάνει να εξυπηρετεί των μισθωτή, όπως χαρακτηριστικά γράφει στην Αιτιολογική Έκθεση του άρθρου 104.

Η Ομοσπονδία μας καταγγέλλει την συμπεριφορά της ηγεσίας των Συν-Ομοσπονδιών που αποκοιμίζουν τον κλάδο με δήθεν κατ’ ιδίαν παραστάσεις, σε διευθυντάδες και παρατρεχάμενους του Υπουργείου, αντί να πάρουν αποφάσεις για κάθοδο σε κινητοποιήσεις και απεργία.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας.

ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 22 ΜΑΗ

στις 12.00 μ.μ.

ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ ΣΤΟ Υ.ΜΕ

ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ

ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

Συνάδελφοι

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ που χωρίς δισταγμό κατάργησε την Κυριακάτικη αργία, συνεχίζοντας για λογαριασμό των μεγάλων ομίλων, το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, τσακίζει τώρα και τη μικρή ιδιοκτησία στα φορτηγά, χαρίζοντας ουσιαστικά την μεταφορά στις μεγάλες εταιρίες. Αφαιρεί κάθε εμπόδιο και παρέχει κάθε διευκόλυνση σ’ αυτούς που διαθέτουν κεφάλαια, και τίποτα άλλο, προκειμένου να κάνουν απεριόριστο μεταφορικό έργο. Εμείς οι μικροί επαγγελματίες φορτηγατζήδες πέφτουμε στο στρόβιλο ενός ακόμα πιο ανελέητου ανταγωνισμού που μας φέρνει στην κυριολεξία, “την ψυχή στό στομα”.

ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΛΙΩΣΟΥΝ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ.

Με το νέο μνημόνιο που ψήφισαν σήμερα στη βουλή, τσακίζουν, το αφορολόγητο και τις συντάξεις, αυξάνουν τις εισφορές στον ΕΦΚΑ, καταργούν κοινωνικά επιδόματα, απελευθερώνουν τις κατασχέσεις, λογαριασμών, κινητών κι ακινήτων, επεκτείνουν τις ιδιωτικοποιήσεις.

Παγώνουν τις Σ.Σ.Ε. των οδηγών, κι όλων των εργαζόμενων, περιορίζουν συνδικαλιστικά δικαιώματα, απελευθερώνουν τις απολύσεις, για να εντείνουν τον ανταγωνισμό και ν’ αυξήσουν την κερδοφορία των ομίλων. Ρίχνουν έτσι την τιμή και της δικιάς μας δουλειάς στο ναδίρ. Οι μονοπωλιακοί όμιλοι κι οι μεγάλες εταιρίες θα θησαυρίζουν και θα επεκτείνονται κι εμείς θα γράφουμε χρέη. Οι οικογένειές μας θα βιώνουν την αβεβαιότητα,τη γενική υποβάθμιση, τη φτώχεια, την ανέχεια, τις κατασχέσεις, την ανεργία.

ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΚΙ Ο ΚΥΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΟΣ.

Δεν διστάζουν να ομολογούν ανοιχτά ότι, “ο στόχος των μεταρρυθμίσεων είναι η παραπέρα απελευθέρωση του τομέα της μεταφοράς για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων”. Προσπαθούν να μας υποβάλλουν στο μυαλό, ότι το αναπτυξιακό μανιφέστο της κυβέρνησης, της ΕΕ, του ΔΝΤ και του ΣΕΒ ταυτίζεται αναντίρρητα και με το δικό μας συμφέρον!

ΟΧΙ !

Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

Έχουμε μάθει τι σημαίνει απελευθέρωση από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Ξέρουμε ποιους ευνοεί και ποιους καταστρέφει. Είναι άλλο ένα δώρο προς τους ομίλους, για ν αυξήσουν την κερδοφορία τους, αλλά και τα μερίδιά τους σε βάρος μας. Αυτοί κερδίζουν από μας, εμείς χάνουμε απ αυτούς!

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΛΗΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΟΪΔΙΑ

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΕ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ

Είναι μεγάλες και διαχρονικές οι ευθύνες των συμβιβασμένων συνδικαλιστικών ηγεσιών του κλάδου, που συνδιαλέγονται με όλες τις κυβερνήσεις και συναινούν κάθε φορά στον εκσυγχρονισμό του νόμου της απελευθέρωσης, αλλά κι όλων των άλλων διαδοχικών αντιλαϊκών νόμων που μας ισοπεδώνουν. Αντί να οργανώσουν την μαχητική αντίσταση του κλάδου, απέναντι στη νέα λαίλαπα, καλλιεργούν τον εφησυχασμό και την μοιρολατρία καλώντας τον υπουργό σε συνάντηση και διάλογο.

ΑΠΟΜΟΝΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΟΙ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ

ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.

Συνάδελφοι.

Μαζί με τους άλλους αυτοαπασχολούμενους, σε συμμαχία με τους οδηγούς και τους άλλους εργαζόμενους, θα εντείνουμε την πάλη για να παρθούν πίσω παλιά και νέα αντιλαϊκά μέτρα που καταστρέφουν τις ζωές μας.

Για την ολόπλευρη ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας.

ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ

ΟΛΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 22/5 στις 12.00 μμ

ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ (Μεσογείων)

Αυτοί είναι “εκπρόσωποι” των μικρο-φορτηγατζήδων???

Περιδιαβαίνοντας τα μέσα ενημέρωσης βρήκαμε κραυγαλέες περιπτώσεις «συνδικαλιστικής» πρακτικής που σαν βασικό στόχο έχει τη υπεράσπιση των συμφερόντων των εταιριών τους και της «καρέκλας» τους.

Σήμερα θα εξετάσουμε τις δύο (2) πρώτες περιπτώσεις «Συνδικα-ληστών».

Περίπτωση 1η

Μεγαλειώδης «κωλοτούμπα» από την ηγεσία της ΟΦΑΕ.

Αυτή τη φορά στο θέμα του ηλεκτρονικά αναγνώσιμου σήματος (ΗΑΣ) ή “τσιπάκι”, όπως είναι γνωστότερο στην πλειοψηφία των συναδέλφων.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που η ΟΦΑΕ έβγαλε την ανακοίνωση, που παραθέτουμε σε φωτογραφία, για το “τσιπάκι”, ισχυριζόμενη ότι αυτό δεν προσφέρει τίποτα αφού είναι “… καταχρηστικό και εισπρακτικό μέσο …” και ότι τάχα “… εξυπηρετεί τα οικονομικά και μόνο συμφέροντα των οργάνων που έχουν αναλάβει …”, κατηγορώντας το ΠΣΧΕΜ για “… μη διαφανεις διαδικασίες …” ζητώντας “… την οριστική κατάργηση του ΗΑΣ (τσιπάκι) και την οριστική αποδέσμευση των ελλήνων αυτοκινητιστών από άσκοπες και περιττές επιβαρύνσεις”.

Ε! λοιπόν τα ξέχασε όλα αυτά και έκανε αίτηση(!!!!!!!!!) για να αποκτήσει το δικαίωμα να χορηγεί και αυτή τα “άχρηστα τσιπάκια” στα φορτηγά, προφανώς γιατί θεωρεί ότι “κωλοτούμπες” δεν κάνουν μόνο οι κυβερνήσεις.

Περίπτωση 2η

Χρονομίσθωση για ΦΔΧ

Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού Τροχοί & ΤIR προωθείται Νομοθετική ρύθμιση με την οποία θα επιτρέπεται η χρονομίσθωση για π.χ. 5 έτη, ανάριθμων φορτηγών καινούργιων ή μεταχειρισμένων πρoς χρήση από μεταφορικές εταιρείες ή μεμονωμένους αυτοκινητιστές.

Θα μπορεί δηλαδή ένας μεταφορέας να μην αγοράσει το φορτηγό, ούτε να το κάνει «λίζινγκ» μέσω τραπέζης, αλλά να το προμηθευτεί από την αντιπροσωπεία ή τον εισαγωγέα έμπορο και σε αυτούς (αντιπρόσωπο ή έμπορο] να παραμένει η κυριότητα.

Πάνω σε αυτό το φορτηγό, που θα ταξινομηθεί και θα πάρει πινακίδα, ο μεταφορέας θα μπορεί να «κολλήσει» το δικαίωμά του για χρήση ΦΔΧ και αντί για τιμολόγιο αγοράς του οχήματος θα προσκομίσει στο Υπ. Μεταφορών το συμβόλαιο χρονομίσθωσης.

Οι ίδιες πληροφορίες του περιοδικού, αναφέρουν ότι σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι των αντιπροσώπων και του ΣΕΛΑ (Συνδέσμου Ελλήνων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων] υπήρξε μια καταρχήν συμφωνία η οποία επρόκειτο να προωθηθεί στο Υπ. Μεταφορών, ενώ και το ίδιο το υπουργείο, που έλαβε γνώση της πρότασης, εκφράστηκε επίσης θετικά.

Το όλο θέμα προωθεί ο πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ Πέτρος Σκουλικίδης, ο οποίος με δήλωσή του προς το περιοδικό επιβεβαίωσε τη θετική στάση του υφυπουργού Νίκου Μαυραγάνη και πρόσθεσε χαρακτηριστικά: “Μετά τους δρόμους, καιρός είναι να αναβαθμίσουν και μας”.

Η αντίστοιχη πρόταση του ΠΣΧΕΜ προς τους αντιπροσώπους, περιλαμβάνει τη χρονομίσθωση του φορτηγού για πέντε χρόνια ή 1.000.000 χιλιόμετρα με την καταβολή από τον μεταφορέα ενός στάνταρ μηνιαίου ποσού (δόση], στο οποίο ποσό θα περιλαμνάνεται όλο το κόστος συντήρησης και service του φορτηγού. Μετά τη λήξη της χρονομίσθωσης (π.χ. πέντε ετών) ο μεταφορέας, θα έχει το δικαίωμα να επιστρέφει το φορτγό στην αντιπροσωπεία ή στον έμπορο και με εναλλακτικές επιλογές να ανανεώσει το συμβόλαιό του με το ίδιο ή άλλο φορτηγό ή να το αγοράσει πληρώνοντας ένα συγκεκριμένο ποσό. Το τίμημα της μηνιαίας δόσης πιθανότατα να διαφοροποιείται (προς τα κάτω) αν ο αυτοκινητιστής δηλώσει ότι μετά τη λήξη της χρονομίσθωσης θα το αγοράσει.

Πηγή: Τροχοί & TIR Μάϊος 2017”

Συμπέρασμα.

Δυστυχώς συνάδελφοι αυτό το είδος συνδικαλιστών διαλέγει η πλειοψηφία των συναδέλφων στα πρωτοβάθμια Σωματεία του, γιατί περιμένει “κάποιον άλλο” να διεκδικήσει τα δικά του συμφέροντα, χωρίς την δική του συμμετοχή.

Γιατί θεωρούν ότι οι αγώνες δεν οδηγούν πουθενά και είναι χαμένη υπόθεση. Αφού υιοθετούν την άποψη που λέει: “… ότι και να κάνουμε εμείς, οι κυβερνήσεις θα κάνουν τα δικά τους”, ξεχνώντας ότι όλα τα δικαιώματα που είχαμε, αλλά και τα λίγα που μας έχουν μείνει ακόμα, δεν μας τα χάρισε κανένας, όλα κατακτήθηκαν με σκληρούς αγώνες, εξάλλου όπως λέει και η λαϊκή ρήση “Χαμένοι είναι οι αγώνες που δεν έγιναν”.

Γιατί τους νοιάζει τι “χρώμα είναι το μπλουζάκι” που φοράει ο συνάδελφος που τον καλεί να διεκδικήσει τα δικαιώματά του και όχι τι “ποιότητα έχει το μπλουζάκι” που φοράει, αυτός που τον καλεί να “μην κάνει τίποτα” γιατί τα έχει τακτοποιήσει όλα αυτός.

Εμείς καλούμε τους αυτοαπασχολούμενους φορτηγατζήδες, να διαγράψουν μια και καλή από τη ζωή τους, αυτό το είδος των συνδικαλιστών και να συσπειρωθούν στο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ.

Το Σωματείο που αρνήθηκε να εισπράξει τα “τριάκοντα αργύρια” που του πρόσφεραν (1.700 ευρώ περίπου το μήνα γι κάποιους μήνες, που έμεινε αδιευκρίνιστο αφού τους κόψαμε άμεσα τη φόρα), με την δικαιολογία ότι είναι χρήματα που αντιστοιχούν στα «τσιπάκια» των μελών του!!! Κίνηση που ασφαλώς υπέκρυπτε την προσπάθειά τους, να παγιδεύσουν το Σωματείο και να “ξεπουλήσει” τις θέσεις και τις διεκδικήσεις του, ενάντια σε κάθε προσπάθεια επιβολής χαρατσιών στους αυτοαπασχολούμενους.

Το Σωματείο που παλεύει για τα συμφέροντα των εργαζόμενων πάνω στο φορτηγό τους και όχι των «κηφήνων» που κάθονται σε ένα γραφείο, μετρώντας “πόσα θα τους φέρει” ο κόπος και ο ιδρώτας των άλλων.