Monthly Archives: Νοέμβριος 2014

Αντικατάσταση Νομαρχιακών Αδειών ΦΔΧ.

Στις 31-12-2014 λήγει η προθεσμία για την αντικατάσταση των αδειών κυκλοφορίας ΦΔΧ Νομαρχιακών μεταφορών σε άδειες Εθνικών και Διεθνών Μεταφορών (η αρχική προθεσμία έληξε 27/1/2013). Η προθεσμία δίνεται προκειμένου οι Νομαρχιακοί μεταφορείς να αποκτήσουν άδεια άσκησης επαγγέλματος οδικού μεταφορέα και να αντικαταστήσουν το έντυπο της άδειας κυκλοφορίας του οχήματός τους, ώστε να αναγράφει «Εθνικές» ή «Εθνικές και Διεθνείς» μεταφορές. Η νέα προθεσμία αλλαγής των αδειών αφορά τους νομαρχιακούς μεταφορείς κάθε κατηγορίας, όπως κατόχους ΦΔΧ του ν. 1073/1980, του ν.δ. 531/1970 και κατόχους νομαρχιακών βυτιοφόρων μεταφοράς λυμάτων.

Οι μεταφορείς νομαρχιακών μεταφορών προκειμένου να αποκτήσουν το δικαίωμα διενέργειας εθνικών ή εθνικών και διεθνών μεταφορών απαιτείται να διαθέτουν κατάλληλη άδεια άσκησης επαγγέλματος και να αντικαταστήσουν το έντυπο της άδειας κυκλοφορίας, ώστε στο σχετικό πεδίο να αναγραφεί «Εθνικές Μεταφορές» ή «Εθνικές και Διεθνείς Μεταφορές». Σημειώνεται ότι από την 27η Ιανουαρίου 2012 τα είδη οδικών εμπορευματικών μεταφορών είναι δύο (Εθνικές και Διεθνείς), συνεπώς οι μεταφορείς που διαθέτουν Φ.Δ.Χ. νομαρχιακών μεταφορών θα πρέπει άμεσα να προσαρμοστούν στις διατάξεις του νέου νόμου αντικαθιστώντας τα έντυπα των αδειών κυκλοφορίας των Φ.Δ.Χ.

Δυνατότητα προσωρινής ακινησίας έως 3 έτη σε ιδιοκτήτες Φ.Δ.Χ και Ταξί

Tη δυνατότητα να θέσουν σε προσωρινή ακινησία, από τρεις μήνες έως τρία έτη, φορτηγό Δημόσιας Χρήσης και Επιβατικό Δημόσιας Χρήσης (Ταξί), έχουν οι ιδιοκτήτες τους με κοινή απόφαση, που υπέγραψαν ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος και ο υφυπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Αντ. Μπέζας. Κατά την διάρκεια της ακινησίας, οι ιδιοκτήτες των παραπάνω αυτοκινήτων απαλλάσσονται της υποχρεωτικής ασφάλισης στον ΟΑΕΕ, της υποχρέωσης ασφάλισης του αυτοκινήτου, καθώς και των τελών κυκλοφορίας.

«Η ρύθμιση αυτή», όπως αναφέρει σε δήλωσή του, ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχ. Παπαδόπουλος, «κρίθηκε αναγκαία για τους ιδιοκτήτες των φορτηγών δημόσιας χρήσης αυτοκινήτων και τους ιδιοκτήτες ταξί, οι οποίοι λόγω της μείωσης του μεταφορικού έργου που έχει γίνει στις κατηγορίες αυτές, αδυνατούσαν να σταματήσουν τη λειτουργία της επιχείρησης τους. Αποτέλεσμα να συσσωρεύονται χρέη, χωρίς να υπάρχουν αντίστοιχα έσοδα λόγω της μείωσης του μεταφορικού έργου». Η απόφαση εστάλη στο υπουργείο Οικονομικών για συνυπογραφή.

«Εθνικοί ευεργέτες» του 20ευρου

«Ένα πρόσθετο έσοδο εισέρρευσε στο δημόσιο ταμείο τον περασμένο μήνα. Πρόκειται για την εθελοντική εισφορά των ναυτιλιακών εταιρειών», θριαμβολογούσαν ναυτιλιακές ιστοσελίδες πριν 2-3 μέρες.

Το «πρόσθετο έσοδο» που κατέβαλαν οι εφοπλιστές στο τέλος του Οκτώβρη ήταν το… ιλιγγιώδες ποσό των 42 εκατομμυρίων ευρώ και προέρχεται από την περιβόητη «εθελοντική εισφορά» 478 ναυτιλιακών εταιρειών.

Αποτελεί μέρος των 420 εκατ. ευρώ που υποτίθεται ότι θα καταβάλουν… «εθελοντικά» οι εφοπλιστές σε βάθος 4ετίας, σύμφωνα με το συνυποσχετικό που υπέγραψαν με την κυβέρνηση πριν ένα χρόνο και επικυρώθηκε τον Οκτώβρη στη Βουλή. Ποια είναι δηλαδή η… «προσφορά» των εφοπλιστών στην 4ετία, για την οποία θα πρέπει να τους χρωστάει και χάρη ο λαός; Πιο λίγο και από 20 ευρώ την ημέρα ανά μονάδα πλοίου!

Αυτοί οι «εθνικοί ευεργέτες» του 20ευρου, έχουν εν κινήσει τα καράβια τους με 60.000 ναυτεργάτες σε καθεστώς μαύρης ανασφάλιστης εργασίας και μισθούς πείνας. Η φορολογία που πληρώνουν το χρόνο για ένα καράβι 50.000 κόρων, του οποίου τα έσοδα από τη μίσθωση υπερβαίνουν τα 6 εκατ. ευρώ, είναι το πολύ 12.000 ευρώ ή 0.032 ευρώ την ημέρα! Ακόμα και το πετρέλαιο είναι γι’ αυτούς αφορολόγητο.

Έχουν πετάξει στην ανεργία πάνω από 15.000 ναυτεργάτες, ετοιμάζονται να επιβάλουν σε κάθε κατηγορία πλοίων ατομικές συμβάσεις καταργώντας τις συλλογικές και από πάνω επιδοτούνται με «ζεστό χρήμα» (π.χ. οι ακτοπλόοι) που πληρώνει ο εργαζόμενος λαός.

Ιδιοκτήτες Ταξί: Σημαντική επιτυχία της «Ενωτικής Προοδευτικής Συνεργασίας» στις εκλογές της Ομοσπονδίας

Μεγάλη άνοδο σημείωσε το ψηφοδέλτιο των αγωνιστικών – αντιμονοπωλιακών δυνάμεων στις εκλογές της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί (ΠΟΕΙΑΤΑ).

Η «Ενωτική Προοδευτική Συνεργασία» (ΕΠΣ), που συμμετέχει στην ΠΑΣΕΒΕ, στηρίχτηκε από 59αντιπροσώπους σε σύνολο 525εγκύρων ψηφοδελτίων, ποσοστό11,25% και εξέλεξε 3 μέλη στο ΔΣ.

Στις προηγούμενες εκλογές το 2011 η ίδια παράταξη είχε πάρει 43 ψήφους, 7,67% και 1 έδρα.

«Η ενίσχυση της ΕΠΣ δίνει το ελπιδοφόρο μήνυμα ότι μπορεί να προχωράει με σταθερά βήματα η συσπείρωση, σε αγωνιστική αντιμονοπωλιακή κατεύθυνση, όλο και περισσότερων αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων κόντρα στη λογική της αναμονής, της ανάθεσης, του συμβιβασμού και της μοιρολατρίας» τονίζεται σε ανακοίνωση.

Μεγάλες οι ελληνικές επενδύσεις σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Αλβανία αλλά και στην… Κίνα.

Υπάρχουν αρκετοί που αναρωτιούνται πως τα «βγάζουν πέρα» και που επενδύουν οι Έλληνες επιχειρηματίες στα «δύσκολα χρόνια» τις κρίσης. Μετά τις δημοσιεύσεις, σε διάφορες οικονομικές εφημερίδες και site, μπορούν να ξέρουν ακριβώς που «ρίχνουν» τα λεφτά τους οι … «πτωχευμένοι» Έλληνες πατριώτες.

Κίνα – Ν. Κορέα

Ρεκόρ παραγγελιών νέων πλοίων σημείωσαν το 2013 οι Ελληνες εφοπλιστές, επενδύοντας περισσότερα από 13 δισ. δολ. σύμφωνα με το Newsfront. Οι Έλληνες πλοιοκτήτες παρήγγειλαν συνολικά 275 νέα πλοία, που αντιστοιχούν στο 25% των νέων ναυπηγήσεων, αυξάνοντας το υπό παραγγελία dwt κατά 364% σε σχέση με το 2012.

Παράλληλα, οι ελληνικές επενδύσεις κυριάρχησαν στις παγκόσμιες παραγγελίες στις περισσότερες κατηγορίες πλοίων το 2013. Συγκεκριμένα, επένδυσαν 4,5 δισ. δολ. σε φορτηγά πλοία, καταλαμβάνοντας την κορυφή στην αντίστοιχη κατηγορία με 134 παραγγελίες και παράλληλα επένδυσαν άλλα 4 δισ. δολ. σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), παραγγέλνοντας συνολικά 51 πλοία. Ο κατάλογος περιλάμβανε επίσης 65 δεξαμενόπλοια αξίας 3 δισ. δολ. και 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 1,6 δισ. δολ.

Η Κίνα έλαβε 72% των παραγγελιών φορτηγών πλοίων από την Ελλάδα, η Νότια Κορέα πάνω από το ένα τρίτο των παραγγελιών ελληνικών πλοίων μεταφοράς αερίου, αλλά και η Ιαπωνία εξασφάλισε μεγάλο αριθμό παραγγελιών

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113219586

Στη Ρουμανία.

Το ελληνικό επενδεδυμένο κεφάλαιο υπερέβαινε στις 31.12.2013 τα 1,68 δισ. ευρώ έναντι 1,67 δισ. ευρώ στις 31.12.2012. Το ελληνικό μερίδιο στις συνολικές άμεσες ξένες επενδύσεις ανέρχονταν σε 4,76%. Η Ελλάδα κατατάσσεται στην 6η θέση μεταξύ των χωρών προέλευσης ξένων άμεσων επενδύσεων (μετά την Ολλανδία, Αυστρία, Γερμανία, Γαλλία και Κύπρο).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Κεντρικής Τράπεζας της Ρουμανίας (BNR), που ακολουθεί διαφορετική μεθοδολογία, η αξία των ελληνικών επενδύσεων υπερέβαινε στις 31.12.2012 τα 2,529 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το 4,3% των συνολικών ΑΞΕ.

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=113389971

Και μια τελευταία ματιά ΕΔΩ για πιο ολοκληρωμένη ενημέρωση!

http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1272569/ellhnika-ntil-92-dis-se-valkania-kai-kina.html

Τα συμπεράσματα δικά σας, απλά εμείς βάζουμε το ερώτημα:

Ποια Ελλάδα χρεοκόπησε ????

Ανακοίνωση συμμετοχής στην Απεργία 27 Νοέμβρη

Συνάδελφοι,

Όλο το τελευταίο διάστημα ακούμε για ανάπτυξη, για φως στο βάθος του τούνελ για τα δύσκολα που περάσανε και πλέον μπορούμε να ανασάνουμε. Στην πράξη όμως η ζωή μας έχει γίνει κόλαση, με την αναδουλειά να συνεχίζεται με την απειλή των χρεών σε εφορία, ΟΑΕΕ και τράπεζες, πάνω από τα κεφάλια μας.

Οι ρυθμίσεις για εφορία και «κόκκινα» δάνεια που προωθεί η κυβέρνηση αποδεικνύονται δύο ακόμη εργαλεία είσπραξης των διάφορων μνημονιακών χαρατσιών που μας επιβλήθηκαν και μας οδηγούν στο κλείσιμο και τη χρεοκοπία. Αποδεικνύεται ότι η ανάπτυξη που επικαλούνται δεν μας αφορά, ενώ θα πολλαπλασιάσει τα κέρδη των μεγάλων μεταφορικών επιχειρήσεων και logistics.

Την ίδια ώρα ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2015 που ψηφίζεται στις 27 Νοέμβρη είναι διαμορφωμένος στην ίδια αντιλαϊκή κατεύθυνση των προηγούμενων χρόνων. Μοιράζει ψίχουλα στην ακραία φτώχεια, χωρίς καμία αύξηση σε μισθούς και συντάξεις, κατοχυρώνει την εξοντωτική φορολογία για τα εργατικά λαϊκά στρώματα, μειώνει τη χρηματοδότηση των Ταμείων και των άλλων κοινωνικών δαπανών, ενώ τη μερίδα του λέοντος θα την καρπωθεί πάλι το μεγάλο κεφάλαιο.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ

Απορρίπτουμε τη λογική της κυβέρνησης, της ΕΕ και των μονοπωλίων για μια ζωή με ψίχουλα.

Διεκδικούμε ζωή με δικαιώματα, ζωή για εμάς και την οικογένειά μας που να ανταποκρίνεται στο σήμερα και όχι στον προηγούμενο αιώνα. Ξέρουμε καλά ότι μόνο η δική μας συμμαχία όλων όσοι υποφέρουμε, μπορεί να δώσει ισχυρή απάντηση στη συμμαχία μονοπωλίων – ΕΕ – συγκυβέρνησης.

Συνάδελφε,

Αμέσως μετά το καλοκαίρι το Σωματείο και η Ομοσπονδία μας μαζί με τις Επιτροπές Αγώνα στα ΤΑΞΙ, οργάνωσαν την αντίστασή μας ενάντια στα απειλητικά σημειώματα του ΚΕΑΟ και πραγματοποιήσαμε κινητοποίηση – παρέμβαση στα κεντρικά γραφεία. Συμμετείχαμε στην κινητοποίηση για τα χρέη την 1η Οκτώβρη και δώσαμε αγωνιστική συνέχεια συμμετέχοντας μαζί με τις πάνω από χίλιες συνδικαλιστικές οργανώσεις και μαζικούς φορείς στο πανελλαδικό συλλαλητήριο της 1ης Νοέμβρη.

Το μεγάλο πανελλαδικό συλλαλητήριο της 1ης Νοέμβρη, με τους πάνω από 100.000 διαδηλωτές στο Σύνταγμα, έδωσε ισχυρό μήνυμα. Έδωσε νέα δυναμική, «φώτισε» το δρόμο.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ

ΣΤΙΣ 27 ΝΟΕΜΒΡΗ ΤΡΑΒΑΜΕ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ

ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ

ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ

Κατεβαίνουμε μαζικά στην απεργιακή κινητοποίηση στην Ομόνοια στις 11 το πρωί (προσυγκέντρωση στις 10.30 στην πλ. Κάνιγγος) να διεκδικήσουμε το δικαίωμά μας στη ζωή.
Καλούμε και τους συναδέλφους από τα άλλα Σωματεία, να νιώσουν και να μεταδώσουν κλίμα αλληλεγγύης σε όσους υποφέρουν και αντιμετωπίζουν άμεσα την απειλή της κατάσχεσης.

EΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ

Διαδηλώνουμε και απαιτούμε:

• Πάγωμα των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, το Δημόσιο και τις τράπεζες. Κεφαλαιοποίηση των χρεών, χωρίς προσαυξήσεις και πρόσθετα τέλη. Μακρόχρονη ρύθμιση, με δόσεις που να μην ξεπερνούν συνολικά το 10% του διαθέσιμου εισοδήματος.

• Αποποινικοποίηση των χρεών προς τον ΟΑΕΕ, κατάργηση των αντίστοιχων νόμων. Κατάργηση του ΚΕΑΟ για χρέη στον ΟΑΕΕ.

• Καμία κατάσχεση πρώτης κατοικίας. Αναστολή των κατασχέσεων επαγγελματικής στέγης, εξοπλισμού, μεταφορικών μέσων, τραπεζικών λογαριασμών.

• Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 30%, χωρίς απώλεια ασφαλιστικών δικαιωμάτων. Διαχωρισμός των κλάδων σύνταξης και υγείας του ΟΑΕΕ με διαχωρισμό των αντίστοιχων εισφορών. Μείωση της εισφοράς για τον κλάδο υγείας κατά 50% με προοπτική την κατάργησή της.

• Ανανέωση όλων των βιβλιαρίων ασθενείας ανεξαρτήτως χρεών.

• Κοινωνική Ασφάλιση δημόσια, καθολική, κρατικά επιχορηγούμενη κατά τα 2/3. Δραστική αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης και επιστροφή των κλεμμένων αποθεματικών.

• Κατάργηση του ν. 4110/2013 (που κατάργησε το αφορολόγητο και επέβαλε 26% φορολογία από το πρώτο ευρώ), του τέλους επιτηδεύματος για εισοδήματα μέχρι 20.000 ευρώ.

• Κατάργηση των νόμων για την αποκαλούμενη «απελευθέρωση» επαγγελμάτων, που διευκολύνει την επέκταση των μονοπωλίων και σπρώχνει στην ανεργία τους αυτοαπασχολούμενους.

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΤΗΚΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΑΣ

Ήρθε το πρώτο μονοπώλιο των ΤΑΧΙ, η Uber, για να προσφέρει υπηρεσία μίσθωσης ιδιωτικών οχημάτων

Αγγελία για Operations & Logistics Manager στην Αθήνα δημοσίευσε στο δικτυακό της τόπο η αμερικανική εταιρεία Uber Inc., η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της μίσθωσης ιδιωτικών οχημάτων.

Εκτός από την αγγελία, στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook υπάρχει ανάρτηση με χαρακτηριστική φωτογραφία της παλιάς Αθήνας και τη σημείωση: «Επιτέλους, ήρθαμε! 
200+ πόλεις σε όλο τον κόσμο και θα λείπαμε από την Αθήνα;»

Η Uber συνδέει επιβάτες με εγγεγραμμένους οδηγούς ιδιωτικών οχημάτων που ενδιαφέρονται να τους μετακινήσουν επ’ αμοιβή, μέσω μία εφαρμογής για κινητά.

Τα οχήματα περιλαμβάνουν από απλά ΙΧ μέχρι πολυτελή σεντάν και οχήματα ελεύθερου χρόνου (SUV), συνδυάζοντας με αυτόν τον τρόπο υπηρεσίες τύπου ταξί ή ενοικίασης λιμουζινών.

H Uber βρίσκεται συχνά αντιμέτωπη με ρυθμιστικά εμπόδια, καθώς και με διαμαρτυρίες από τις ενώσεις των ταξί, αλλά τελευταία δημιούργησε νέες υπηρεσίες, σε συνεργασία με επαγγελματίες οδηγούς, όπως το UberTaxi.

ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΕΕ

Απο την συννετοχή του Σωματείου στη συγκέντρωση έξω από τον ΟΑΕΕ το καλοκαίρι.

Σε δημοσίευμα στην εφημερίδα και στο site «Ημερησία» γίνεται αναφορά στην δεινή κατάσταση που βρίσκετε το ασφαλιστικό μας ταμείο.
Γίνεται μια περιγραφή της κατάστασης για το άμεσο πρόβλημα πληρωμής των συντάξεων αφού το έλλειμα του ταμείου θα φτάσει το 2015 στα 545,7 εκατομμύρια ευρώ από τα 298,3 εκατομμύρια που έχει φέτος.
Βέβαια πουθενά δεν γράφει για τη ληστεία των αποθεματικών του ταμείου που έγινε με διάφορες ληστρικές επιδρομές των (μονοκομματικών – τρικομματικών και τελευταία δικομματικών) κυβερνήσεων με κάθε λογής «κουρέματα».
Δεν αναφέρει πουθενά την κατάργηση ουσιαστικά της κρατικής επιχορήγησης αφού για το 2014 έδωσε μόλις 1,1 δις και στον προϋπολογισμό του 2015 προβλέπεται μείωση.
Τα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές, ύστερα και από την κατάργηση κοινωνικών πόρων, θα είναι λιγότερα από την κρατική επιχορήγηση .

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΤΡ

Από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟ∆ΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ∆ΙΚΤΥΩΝ μας ήρθε ενημέρωση για θέματα που αφορούν στο ΑΤΡ.

Παραθέτουμε το έγγραφο.

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση Υπουργικής Απόφασης για την ταξινόμηση, τον περιοδικό έλεγχο και την έκδοση πιστοποιητικών ΑΤΡ οχημάτων διεθνών μεταφορών ευπαθών τροφίμων

ΣΧΕΤ:

α. Υ.Α. με αριθμ. πρωτ. 32031/3643/13 (ΦΕΚ 2499/ Β/2014) «Ρύθμιση ζητημάτων σχετικών με την ταξινόμηση και τον περιοδικό έλεγχο των οχημάτων μεταφοράς ευπαθών τροφίμων που υπάγονται στις διατάξεις της Συμφωνίας ATP για τις διεθνείς μεταφορές καθώς και την έκδοση του Πιστοποιητικού ATP.» (Α∆Α: 6 ΕΩΓ 1-ΩΝΨ)

β. Υ.Α. με αριθμ . πρωτ. 58199/2802/2003 (ΦΕΚ 1515/Β ́) «Ρύθμιση των τεχνικών και λεπτομερειακών ζητημάτων για την ταξινόμηση οχημάτων που μεταφέρουν ευπαθή τρόφιμα και υπάγονται στις διατάξεις της Ευρωπαϊκής Συμφωνίας ATP για τις διεθνείς μεταφορές.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΚΑΛΕΣΜΑ του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ

Συνάδελφοι,

Όλο το τελευταίο διάστημα ακούμε για ανάπτυξη, για φως στο βάθος του τούνελ για τα δύσκολα που περάσανε και πλέον μπορούμε να ανασάνουμε. Στην πράξη όμως η ζωή μας έχει γίνει κόλαση, με την αναδουλειά να συνεχίζεται με την απειλή των χρεών σε εφορία, ΟΑΕΕ και τράπεζες, πάνω από τα κεφάλια μας.

Οι ρυθμίσεις για εφορία και «κόκκινα» δάνεια που προωθεί η κυβέρνηση αποδεικνύονται δύο ακόμη εργαλεία είσπραξης των διάφορων μνημονιακών χαρατσιών που μας επιβλήθηκαν και μας οδηγούν στο κλείσιμο και τη χρεοκοπία. Αποδεικνύεται ότι η ανάπτυξη που επικαλούνται δεν μας αφορά, ενώ θα πολλαπλασιάσει τα κέρδη των μεγάλων μεταφορικών επιχειρήσεων και logistics.

Την ίδια ώρα ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2015 που ψηφίζεται στις 27 Νοέμβρη είναι διαμορφωμένος στην ίδια αντιλαϊκή κατεύθυνση των προηγούμενων χρόνων. Μοιράζει ψίχουλα στην ακραία φτώχεια, χωρίς καμία αύξηση σε μισθούς και συντάξεις, κατοχυρώνει την εξοντωτική φορολογία για τα εργατικά λαϊκά στρώματα, μειώνει τη χρηματοδότηση των Ταμείων και των άλλων κοινωνικών δαπανών, ενώ τη μερίδα του λέοντος θα την καρπωθεί πάλι το μεγάλο κεφάλαιο.